IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Dengan penggunaan bahasa kasar, bahasa pasar, biadap serta maki hamun yang mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak. Jika tidak boleh terima konsep blog ini, dengan segala hormatnya eloklah lu orang blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan lu orang (pembaca) jadi sawan, hilang akal, meroyan serta menambahkan dosa di sini.

Di sini tiada bahasa sopan santun penuh beradab lagi tertip dan berhemah.
Wujudnya blog ini khusus untuk memaki hamun dan ruangan luahan tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kepada SKMM, Polis atau mana2 lembu umno nak repot blog ini di bawah Akta Hasutan atau Section 114A, lu orang tak payah menyemak di sini.

Tolak BN, Tolak Rezekilah Namanya...!!!!

>> Sunday, February 24, 2013

Sejak tahun lepas lagi apabila pemberian BR1M di berikan... hinggalah sekarang BR1M 2.0 pula.... dah jenuh gua bertekak dengan puak2 umno pasal BR1M. Mana taknya... bagi diorang pemberian BR1M nih satu rahmat buat diorang...

Gua pun akui jugak... memanglah Rahmat buat rakyat, dan tanpa pembangkang yang kuat takan adanya BR1M nih.... apa yang bn/umno laknatullah berikan sekarang nih adalah nak beli jiwa rakyat jer.... bukannya kerana nak kembalikan hak yang sepatutnya rakyat dapat.

Bagi puak2 pencacai bangsa umno laknatullah, BR1M banyak membantu... ok gua akui jugak memang membantu tetapi bukannya banyak sangat pun untuk cukup makan setahun.... habis kuat pun setakat dua tiga hari jer... dan paling lama seminggu... lepas tu boliau... habis la RM500 tuuuu...., so cukupkah RM500 tu untuk perbelanjaan setahun...????

Perdana Menteri Malaysia yang cerdik lagi bijaksana mengatakan ianya cukup, itulah sikap dan contoh prihatinnya PM 1Malaysia kepada rakyat. Jadi janganlah lu orang persoalkan lagi pemberian BR1M ini.



Kepada sesiapa yang telah mengambil BR1M pemberian daripada duit barisan nasional/umno laknatullah... wajib mengundi barisan nasional dalam pilihanraya umum akan datang. Jika tidak.... lu orang semua akan dilaknat oleh Allah SWT kerana mungkir sumpah.... hahahaha... Sumpahnya;

Bismillah....

Wallahi, Wabillahi, Watallahi... dengan nama Allah kami bersumpah dan mengaku dalam keadaan ???,  waras akan mengundi umno/bn dalam pilihanraya 2013 ini. Dan kami bersumpah dan mengaku akan menyokong umno/bn demi untuk kepentingan ugama islam. bangsa melayu dan negara malaysia. Sekiranya kami melanggari janji2 kami, kami dengan relahati menerima pembalasan daripada Allah SWT.


Dan lu orang juga harus... dan wajib taat pada pemerintah, jika tidak lu orang semua akan menjadi kafir seperti yang didakwa oleh Mufta Perak Harusanasini. Harusani nih... bukannya tak cerdik beb... cuma cerdik sikit dari Lembu jer... muahahahaha.... kerana perumpamaan "haiwan" sahaja beliau dah mengkafirkan PAS.... adusssss... macamana boleh jadi Mufti kalau subjek bahasa melayu pun "failed"... tapi takpalah... mufti macam dia nih... tempatnya seperti yang Allah dah janjikan... so pi mampuih la kat dia... hahahaha...

Bagi gua orang2 yang mengikuti sumpah tu adalah sebenar-benarnya HAIWAN... sebab takda akal untuk membezakan baik buruk bersumpah kerana bn/umno laknatullah... hahahaha... untung haiwan zaman sekarang boleh dapat BR1M.... haiwan pun pandai guna duit... muakakakakaaaa...!!!!
Bak kata Mat Sembab dalam siri pembodohannya kepada orang Felda;

"Jika rezeki bertambah, RM500 (BR1M) ditambah jadi RM1,000. Habis... nak tolak BN, tolak rezekilah namanya," katanya pada penyampaian BR1M Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Serampang di FELDA Sri Jaya, di sini, semalam.  Sumber- BH
Seperti dijanjikan... jika bn menang PRU nanti, jumlah pemberian untuk BR1M 3.0 akan dinaikkan kepada RM1000 hengget setahun. Kesimpulannya.... rezeki rakyat Malaysia bergantung kepada BN.... dan BN adalah pemberi rezeki....

Kata gua pulak... jika rezeki itu datang dan bersifat rasuah.... Allah kata HARAM... jadi janganlah kita bersubahat dan makan.minum benda2 HARAM... seperti amalan barisan nasional/umno laknatullah... !!!!

BN/umno laknatullah... hidup kalau rak rasuah tak boleh ke....???? SPRM... tak mau ambik tindakan ke... takan tidoq kot....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP