IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Saman RM3 Billions... tarak hal lah...!!!!!

>> Sunday, February 17, 2013

Busuknya BN UMNO........

Rakyat sudah bertanya, kenapa kita mesti mengundi UMNO..???
Yessss..... kenapa mesti undi umno laknatullah...???? Why at all...???

Adakah orang Melayu akan mati jika tidak menyokong UMNO...??? Adakah orang melayu akan hidup merempat tanpa umno laknatullah...???? Adakah Agama Islam akan lenyap tanpa umno laknatullah...????

Jadi jawapannya... tanpa umno orang melayu tetap ada...!!! Dan tanpa umno agama Islam lebih terpelihara...!!!! jadi segala dakyah bahawa tanpa umno laknatullah orang melayu akan terpinggir dan Islam akan lenyap hanyalah propaganda politik parti yang dah reput dan menunggu masa nak kojol jer.... muakakakakaaaa.....!!!!

UMNO LAKNATULLAH.... sering menggunakan 3 isu iaitu Bangsa, Agama dan Raja Melayu. Bangsa Melayu akan terancam jika UMNO kalah. Agama Islam akan tergugat jika UMNO Kalah, dan Raja Melayu juga akan musnah jika PR jadi kerajaan.

Isu Bangsa - jawapannya Busiiiiiittttt...!!!! Melayu tetap ujud dan akan lebih sejahtera dengan pemikiran yang luas, tidak seperti sekarang ini yang terjajah minda kerana umno laknatullah.

Isu Agama - Bak kata TGNA.... lihat gambar. Allah dah berfirman Islam takan pupus sehingga tibanya hari kiamat... sekarang nih nak percaya umno laknatullah atau Allah SWT... melayu2 sekalian sila jawap...????

Isu Raja2 Melayu - Yang ini secara peribadi tanpa melibatkan sesiapa, gua berani katakan Spesies ini ada atau tiada tak memberi kesan atau impak kepada kelangsungan hidup rakyat Malaysia. Minta maaf cakap laaa.... ini realiti beb....!!!! Dapur rakyat tak berasap pun golongan nih mana pernah ambik tau... berlambak yang bergelandangan tidur bawah jambatan, di lorong kaki lima dan ntah mana2 lagi... pernahkah golongan bangsawan ini turun padang hulur bantuan...??? Sorry to say aarrr....!!!!



Malahan umno laknatullah juga mengatakan Melayu juga akan musnah jika PR jadi kerajaan..!!!! Apakah buktinya... jika setakat menyalak tanpa bukti baik tak payah menyalak beb.... hahahaha....!!!! Apakah selama hampir 5 tahun ini, melayu2 dari negeri kerajaan PR dah habis musnah dan pupus...??? Hanya si bodoh tolol jer... yang percaya cakap2 bangang dari umno laknatullah ini.


Jika UMNO LAKNATULLAH bercakap begitu kepada rakyat bodoh yang sespesies dengan mereka, mungkin pembohongan mereka akan berjaya. Jika semua orang baca Utusan Malaysia dan media perdana dan hanya tonton TV3 suku, RTM pelbagai mungkin juga penipuan mereka akan berjaya.


Tapi ini zaman rakyat dah bijak rakyat terdedah kepada internet. Mereka baca Akhbar dan Media alternatif bukannya setakat baca mana2 media pencacai yang dok ada la ni. Kerana telah terbukti media pencacai umno laknatullah tidak ada krediibiliti. Orang tak baca Utusan Malaysia atau Berita Hairan yang jadi saluran propaganda murahan UMNO. Jika tidak masakan ada NGO yang buat kutipan derma untuk selamatkan Utusan Meloya akibat kalah dan dihukum membayar Saman.



Yang pasti.... jika makhluk betina dalam gambar ini dan pemimpin2 bn/umno masih berkuasa dan berada dalam tampok pemerintahan negara... maka apa yang didakwa oleh umno laknatullah berkemungkinan menjadi kenyataan... kecuali Agama Islam. Lihat di sini.

Kalau Mahadeath kumpul harta sepanjang 23 tahun jadi PM bernilai RM44 Billions, Rosmah laki bini lu orang agak2 dah berapa banyak yang dia kumpul harta/cash.... takan nilai Saman RM3 Billions tak boleh bayar kot.... hahahaha....!!!!!

Yang peliknya... dah nak masuk ke peringkat saman menyaman nih.... apasal polis tak ambil tindakan terhadap Rosmah laki bini nih.... oooo... sorry gua terlupa beb..., polis takan ambil tindakan sebab takda orang buat repot laaaaa.... lagipun Rosmah laki bini Boss Besar diorang.

Polis hanya akan ambil tindakan terhadap gang2 Pakatan Rakyat jer... walau takda repot sekalipun, polis tetap pantas dan efisien dalam menjalankan tugas mereka... hahahaha...!!!!

Apa yang pasti..... nak selamatkan Agama, Bangsa dan semua badan kerajaan... jangan bagi undi lu orang kepada barisan nasi-anal aka umno laknatullah.... hahahaha...!!!! (saja jer... gua tak sebutkan Raja, sebab takda pekdahnya...)


BUKAN PAKATAN RAKYAT YANG HILANGKAN PULAU BATU PUTIH 
DAN TANJUNG PAGAR..!!!!

JOM UBAH

TOLAK UMNO. TOLAK BN

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP