IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perusahaan Air Daun Ketum...!!!!

>> Saturday, February 16, 2013


Bekas Presiden Amerika George W Bush dan Chancellor of Germany, Angela Merkel sekarang sudah menjadi usahawan Daun Ketum lah.. wakakaka....!!!! Di USA orang sana bikin ubat. Buat kajian kelebihan daun ini.


Di Malaysia orang kita kasi tebang, musnah dan hapuskan Khazanah Alam, tak cukup dengan itu kasi HARAM pulak. Dah tu pulak kalau nak projek air daun ketum kena sorok2 pulak tuuuu... macam nak seludup dadah la pulak... hahahaha...!!!!

Ada pulak tu hina pulak Daun ni..... huhuhu.. Kesiaaaan Khazanah Alam kita hanya bangsa asing yang menghargainya. Hanya mereka yang tau khasiatnya....!!!!


Cuba lu orang bayangkan andaikata gua jadi pengusaha air Daun Ketum sebagai minuman penambah tenaga, adakah Kementerian Kesihatan Malaysia akan meluluskan permohonan gua, bolehkah gua mengatasi jualan Livita, Redbull, Kopi Jantan, Kopi Janda, Kopi Pondan dan Isotonik lain termasuklah Guiness Stout... muakakakakaaa....!!!!

Tak salah mencuba kaaannnn.... so... sesiapa yang ada stok daun ketum boleh laaa... bagi kat gua sikit, gua nak hantar R&D dan BPFK..., nanti gua pasang kabel Rosmah Mansor... tak boleh lulus pun pasti  kompom boleh kowtim LULUS punyalah.... hahahahaha.....!!!!

Faktor utama dalam penjualan Air Daun Ketum nih... mesti ada kesan perangsang seks dan ketagihan  beb... barulah laris dalam pasaran Malaysia, juara pembeli/pelanggannya sudah tentu2 bangsa Melayu wa cakap luuuu.., sebabnya orang melayu kalau bab seks dan keseronokan memang superpppp... beb... tak kiralah umno laknatullah atau yang berserban kopiah berjubah.

Tak caya cakap gua nih... cuba merayau blog2 yang banyak iklan ubat seks... dari penyokong parti mana yang kuat promote... hahaha.. aahhhh.... lu orang tak perlu ranjau jauh2 laaa... dalam Harakah pun bersepah iklan ubat seks... so... apa persepsi masyarakat dan bangsa asing terhadap melayu dan Islam, lepas tu bila omputih hina Nabi Muhammad SAW kuat seks tau pulak marah eekkkk.... sendiri mau ingat laaaa....!!!!


Contohnya sama la macam Melayu umno laknatullah Permatang Pauh nih.... spesies kepala otak kat lutut lembu... waka... waka.. eeekkkkk... ekkkk...!!!! Ada beza tak dengan omputih hina Nabi...????

oopppsss... tersasul melalut bab seks nih apa ke halnya.... reverse gear bab projek daun ketum. Tapi sebelum tu gua nak berpesan kepada melayu umno laknatullah dan melayu PAS....

Dengan minuman Air Daun Ketum yang akan gua usahakan nanti, lu orang semua dah tak perlu nak bergaduh pong.. pang... pong... pang... suruh PAS masuk umno atau umno masuk PAS. Dalam hal nih... (seks dan ketagihan) gua yakin lu orang dengan sukarelanya boleh UG beb.. maka Melayu dan Islam tersendirinya akan bersatu... seperti yang dilaungkan oleh puak2 bangsa umno laknatullah selama ini..

Aaaa.... hahahaha....!!!!

Apa mau hairan... asal barang jadi duit umno/bn laknatullah pasti suka beb.... selama inipun yang haram keraaaaa...jaan bn boleh halalkan, takan nak tolong gua sorang melayu tak boleh kot.. wakakaaaa....!!!!

Sesekali kena pandai curi peluang beb....!!!!
Nanti lu orang boleh tengok majalah Forbes senarai Jutawan/Billionaire terkaya Malaysia.... Isa Mohamad jutawan Air Ketum.... lepas tu dapat title "Datuk" pulak kerana berjaya menyatupadukan PAS dan umno laknatullah... perghhhhhh....!!!!

Formulanya senang jer... luluskan lesen jualan dan perusahaan Air Daun Ketum, tak perlu nak melalak atas pentas ceramah macam Ibrahim Ali, Zul Kulim, Ezam Sesumpah, Hasan Lucius Akidah dan ramai lagi pelacur politik yang sanggup jadi saudagar agama macam harusanasini bangang tuuuu....!!!!

So... jangan jealous....!!!!
Dengan Air Daun Ketum gua mampu mencorak politik Malaysia... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP