IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib a/p Tun Razak Seorang Yang Baik...???? Huhh....!!!!

>> Friday, February 08, 2013

DS Najib Razak antara menteri yang hadir paling awal semasa kematian Ust. Fadzil Noor rahimahullaah. Beliau tanya apa yang boleh kerajaan bantu. Lalu diminta ambulan untuk dihantar jenazah ke Kedah. Beliau terus membuat panggilan telefon mengarahkan disiapkan sebuah pesawat TUDM untuk menghantar jenazah pulang ke Kedah. Begitu juga Tun Abdullah Badawi juga masuk ke dalam van jenazah..."

Lalu Ustaz Nasha menyimpulkan satu konklusi perpaduan:

"Sampai bila nak bersatu? Takkan nak tunggu mati baru nak bersatu? Takkan nak tunggu negara pecah belah baru nak bersatu? Masa tengah tenang nilah kita bersatu..."

(Soal Jawab TV3, 6 Februari 2013)
 

Konsklusi gua pula mengambil contoh gambar di atas dengan persepsi baik sangka. Apakah (mungkin) atas dasar menghormati atau rasa prihatin seorang muda kepada yang tua, maka disantuninya TGNA menuruni tangga.

Persoalanya kepada Bekas Timbalan Presideng PAS tuuuu....;
Apakah dengan menyantuni sebegitu, PAS dan umno laknatullah mesti bersatu..???

Yang bergelar Ustaz Nasharudin Md. Isa lu... bangang ke tolol...????
Takan laaa... jika dah bermusuh dan berlainan ideologi dalam urusan politik, hinggakan urusan kemasyarakatan dan kematian pun nak bermusuh jugak... dasar kepala otak umno la malaun nih... tahap bebal malaun nih dah setaraf dengan lembu laki Sharizat.

Dengan gambar macam tu.. pelbagai persepsi boleh dibangkitkan... terpulang pada masing2, pada gua... Najib Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia yang bukannya pilihan rakyat tetap berhati busuk dan jahat sama seperti Mahadeath dan Pak Lah kerana berlaku kejam serta menafikan hak terhadap orang2 Melayu Kelantan, khususnya rakyat Kelantan.

Apa yang gua nampak sekarang ini... Barua Najib nih sedang menjalankan tugasnya untuk memberikan imej baik Najib a/p Tun Razak disamping menjalankan tugas2 yang dipikul oleh Hasan Akidah dan Ibrahim Al-Kataki selama ini iaitu untuk menyatukan Melayu... hahahaha...!!!

Apa yang malaun nih lakukan sekarang ini, sama seperti yang diceritakan kepada gua oleh seorang member yang sama2 belajar dengan malaun nih di Jordan dahulu. Katanya... "asal ada saja lawatan oleh pemimpin2 PAS mahupun Kerajaan ke Universiti tempat diorang belajar dulu, Malaun inilah dengan hidung tak mancung, pipi tersorong2 akan menempek dan membodek pemimpin2 yang hadir"...

Dah memang habitat kehidupannya macam tuuuu... so... what is that dengan apa yang dia buat dengan Najib Razak.... hahahahaha....!!!!

(Perghhhh... TGNA pakai baju ada logo 1 Malaysia laaaaa....)... hahaha.. nak kata apa pulak tuuuu.... persepsi beb... persepsi..... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP