IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mari "BERJIHAD" Tumbangkan Barisan Nasional.

>> Friday, February 08, 2013

Muakakakakaaaa.... kah...kah...kah... !!!!!
Malam ni... gua ingat nak seyes sikit... tapi apakan daya puak2 laknat umno laknatullah nih... tak habis2 bikin lawak bangang... sampai guling2 gua menahan ketawa beb... memang tak bleh blah wa cakap luuuu....!!!!

Seperti mana yang gua katakan selama ini, kalau nak jadi Bodoh masuk umno..., walau ilmu agama tinggi melangit.... walau bertahap profesor yang banyak PhD dan berlonggok Masters sekalipun... apabila bersetongkol dengan umno... pasti binggai semacam... hahahaha... tak caya lu orang pi tanya Mahadeath... Mashit..ah, Jamil Khir hatta malaun yang pernah menyangdang jawatan Tim. Presiden PAS..., ini fakta dan bukannya auta daripada gua... hahahaha...!!!!

Ingatlah pesanan orang2 tua, "Berkawan dengan orang cerdik, kita ikut jadi cerdik. Berkawan dengan jemaah masjid, kita ikut ke masjid, jika berkawan dengan orang bodoh, kita ikut jadi bodoh, jika berkawan dengan orang yang suka kemungkaran, kita juga akan ikut berbuat perkara2 mungkar contohnya seperti puak2 bangsa umno" muakakakaaaaa....!!!!

Pagi tadi dalam kereta gua dengar berita radio, Zahid Hamidi menyeru supaya PAS meninggalkan Pakatan Rakyat, katanya lagi "PAS mampu berdikari sendiri kerana PAS sebuah parti yang kukuh" bla.. bla... bla... hahaha... apa punya provokasi politik tahun 80an dan ayat murahan yang keluar daripada mulut longkang kaki tinju nih... ooppssss... Menteri Pertahanan laaa.... inikah tahap mentaliti seorang yang bergelar Menteri... cehhh... low class wa cakap luuuu...!!!!

Malaun kaki tinju tu dok sibuk menyeru PAS keluar dari Pakatan Rakyat... tapi kenapa dia tak usulkan kepada Presiden umno laknatullah supaya umno sahaja yang keluar dari Barisan Nasional, saja jer... membodohkan diri sendiri..., dan itulah sebabnya gua selalu katakan Menteri2 dan Pemimpin2 dari kalangan umno laknatullah nih takda yang CERDIK beb... semuanya Bodoh dan Bangang sebab yang memilih diorang hingga ke jawatan tertinggi pun adalah pengundi/penyokong yang memang bangang tahap mentaliti diorang hahahaha... jenis melayu hutan wa cakap luuuu....!!!!



Lagi sekoq malaun anak guru agama kononnya di mana anak dia sendiri pun dah macam makhluk yang takda agama..., cuma level malaun nih atas sikit daripada si Menteri Kaki Tinju tadi... hahahaha...., ada ka patut malaun nih boleh keluarkan ayat kononnya Kerajaan PAS Kelantan "Belawok"  hahahaha.... ini betul2 lawak malam Sabtu beb....!!!!

Muhyiddin Yasin menyeru dan merayu rakyat Kelantan untuk menyerahkan kuasa kepada umno/bn... muakakakakaaaaa.....!!!!

Level Timbalan Perdana Menteri boleh keluarkan kenyataan berjanji itu ini kepada rakyat Kelantan.. hahaha... Baca di sini dan di sini.

Orang buat perubahan kepada kebaikkan... ini dia nak suruh rakyat Kelantan buat perubahan kepada parti paksi kejahatan... iaitu memberi kuasa kepada "Syaitan Yang Di Kenali".... hahahaha... padahal... "Syaitan2 yang dikenali itulah yang selama 20 tahun lebih menganiayai, berlaku kejam dan zalim menafikan hak rakyat Kelantan selama ini", hanya rakyat Kelantan yang bengong dan bangang sahaja masih sokong parti umno/bn laknatullah...

Tabur janji juta2.. billions2... sebagai contoh kita ambil saja janji2 PRK Batu Sapi pada tahun 2010, sampai la ni... dicapatikan... hahahaha... dasar mulut longkang pemimpin barisan nasional/umno laknatullah.... sembang tak jatuh... cakap macam kepala but** bapak depa... hahahaha...

Best part bila dia cakap ""Kalau berjanji tidak laksanakannya itu adalah `belawok' (pembohongan). Kalau dalam Islam apa hukumnya kalau berbohong?." Sendiri baring... lepas tu sendiri ludah ke atas... lepas tuuu... ludah tu jatuh kemana Mat Sembab wooiiii....!!!! Lu memang suka buat lawak aarrrr.... hahahaha...!!!!

Seronok jugak bila dah dekat2 Pilihanraya nih.... kita boleh lihat Ahli2 Politik nih kelentong sana sini..., tapi yang hairannya... setiap kali timbul jer.. Pilihanraya apa saja diorang punya kelentongan ada jugak makhluk yang percaya...

Kelantan baru 20 tahun ditadbir perintah oleh PAS, Malaun tu suruh tukar kepada BN..., Malaysia sudah 55 tahun di tadbir perintah oleh BN... apakata kita kasi tukar kepada Pakatan Rakyat pula... jika 4 ke 5 tahun takda perubahan kita tukar balik kepada BN... so.. amacam Mat Sembab...????

Ada berani kaaaa....????



Ooopppsss... terlupa pulak nak tanya anak guru agama nih... Mohyetdin Yasin nih paham atau tidak maksud "BERJIHAD"..???? Sedangkan dia sendiri bergelumang dalam parti "BERJAHAT"... parti paksi kejahatan di Malaysia... hahahaha...!!!! Sendiri mau ingat laaaaa.....!!!!

Gua pun nak menyeru jugak kepada Rakyat Malaysia supaya BERJIHAD tamatkan Pemerintahan Barisan Nasional selama 55 tahun dalam Pilihanraya Umum ke 13 yang tinggal kurang lebih 60 hari jer... lagi...

Asalkan Bukan UMNO (ABU)... its OK..
Asalkan Bukan Cap Dacing (ABCD)... lagi la OK wa cakap luuuu... hahahaha...!!!!
Go to HELL with umno Laknatullah and Barisan Nasional...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP