IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kesian Cikgu dan Guru Jadi Mangsa BN/umno Laknatullah...!!!!

>> Saturday, February 23, 2013

Pagi tadi di Seksyen 10, Shah Alam.

Gua dan pramugari menyinggah untuk sarapan dulu sebelum ke Pasar. Setibanya di tempat parking... keluar dari kereta gua ternampak satu envelope... gua ambik dan terbayangkan dalam tu mesti ada RM punyeaarr... lah... tebal beb.... paling cikai 5 ke 10 riban... mesti ada punyalahhh.... !!!

Sekali gua bukak... alamakkkkk... kertas jer yang tebal... brengsekkkk...., gua masukkan balik dalam envelope dan kita minum duluuuuu.....!!!

Di meja.... sambil menyuap makanan gua buka envelope tu dan baca isi kandungannya, setelah melihat isi kandungannya mentol kat kepala hotak gua blink... blink... menyala beb... hummmm... jadi bahan lauk gua hari nih..... hahahaha....!!!!

Pramugari suruh gua buangkan jer.... takda pekdahnya surat tuuu...., tapi gua senyum jer... macam senyum ahli politik berkempen menagih undi rakyat.... hehehehehe... senyum ada makna tuuuu.... 

Maka dengan ini..., gua persembahkan kepada lu orang surat apakah itu.... jeng... jeng... jeng... (macam gempak wa cakap luuu... hahaha...!!!!)

Surat 1

Surat 2

Surat 3

Surat 4

Surat 5

hahaha... empat surat yang atas tu... bolayan jelah dan bagi gua takda maknanya pun walaupun ianya bermakna atas sebab arahan daripada siapa kannnn...???? Pengarah2 Pelajaran tu semuanya makan gaji dan totok bn/umno laknatullah... bila dah pencen nanti baru hati diorang cerah... itupun kalau cerah... barulah nak cerita itu ini... hahahaha... sekarang tak bleh beb... WAJIB sokong bn/umno laknatullah... kalau tidak dapur tak berasap.... hahahhaha... takutkan pemerintah lebih daripada takutkan ALLAH... bodoh punya pegawai kerajaan yang sebegitu... hahahaha...!!!!

Yang jadi bahan gua adalah surat ke 5 tuuuu..., lu orang lihatlah nama2 yang nak bagi ucapan tuuuu.... amacam...???? Dan lu orang pun boleh nilaikan topik salakan serta lolongan nama2 yang bagi ucapan tu semua... hahahaha... adakah berkaitan dengan Pendidikan...????

Gua boleh bayangkan.... akhir ucapan mesti diorang cakap "Jangan gigit tangan orang yang memberi cikgu2 makan selama ini.. dan cikgu2 mestilah sokong BN... Undilah Barisan Nasional"...

Dalam konteks isi kandungan ucapan pulak... menjadi kewajiban pasti kutuk pembangkang... nama Anwar Ibrahim mesti jadi bahan utama... Pakatan Rakyat tak pandai memerintah... jangan perjudikan nasib negara, bangsa dan agama kepada pembangkang... bla... bla... bla.... hehehe... lu orang sendiri mau ingat...!!!!

Atau lu orang ada teks ucapan cara lu orang sendiri..... hahahaha....!!!!

Apa laaaa... pemimpin umno laknatullah nih... dah tau ceramah2 diorang rakyat dah bolayan... terpaksa adakan kerahan kepada kakitangan awam (cikgu, tentera, polis, bomba, jururawat dan banyak lagi lahhh....untuk paksa dengar apa yang nak diorang sampaikan... kah... kah... kah....

nota: Surat2 tu semua... lepas gua scan... upload dalam blog nih... gua masukkan dalam tong sampah... muakakakakaaaaa.... surat berkaitan program bn atau apa saja berlambangkan bn/umno laknatullah... haram disimpan dalam rumah... 44 hari Malaikat RAHMAT tak masuk rumah beb... muakakakakakakaaaaaa.....!!!!!

p/s: Kepada cikgu2 yang namanya dalam senarai tuuuu... daripada lu orang dengar si Ahmad Maslan, si Mad Zin, Ketua Pengarah JASA dan Noh Omar meroyan.... lebih baik layan tidoq lagi bagus... dengar boleh... percaya jangan wa cakap luuuu....!!!!

Jika ada di kalangan cikgu-cikgi yang namanya dalam senarai di atas terbaca blog gila nih... sila-silalah kongsikan cerita lu orang buang masa dalam Dewan tu hari ini... kami pun nak tau jugak apa yang beruk2 gila kuasa kat atas tu menyalak demi merampas Selangor nih.... hahahaha...!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP