IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sengaja Jer... Buat Fitnah...!!!!

>> Tuesday, January 08, 2013

Kadang2 pelik jugak dengan perangai makhluk yang bernama manusia nih...., nak cari populariti, cipta sensasi waima membodek tahap gilerrrrr... babi sekalipun, agak-agak laaaaa...., benda yang takda di ada-adakan...

Sejak minggu lepas gua sibuk lepak2 bincang2 sana sini dengan kabel2 besar dalam perniagaan... dari KL ke Jalan Semantan melalut sampai ke Sepang, Putrajaya... KLIA..., dalam dok bergebang tu.. sebut jugaklah pasal ekonomi, pasaran malaysia pelbagai.

Elak punya elak... sentuh jugak bab politik... dan dah tentu2 nama Najib A/P Tun Razak jadi topik perbualan maaaa...., tapi dalam dok mengutuk dan memuji Najib A/P Tun Razak tu... takda pulak keluar isu kononnya PM kesayangan Malaysia tu sedang menderita kena "Angin Ahmar".... hahahaha...!!!!

Dan setiap kali gua melayari blog dan FB kenkawan yang membenci bn/umno... takda la pulak topik atau isu atau paling haprak sekali fitnah mengatakan Najib menderita "Angin Ahmar" sekarang nih.

Sebab itulah... di perenggan awal intro entry ini gua dah katakan, ada saja makhluk yang bermentaliti gilababi punya bodek nak cari publisiti dengan mengada-adakan cerita yang ntah dari mana sumber mak nenek yang diorang dapat, lepas tu salahkan PEMBANGKANG.

APA...???
Jahat sangatkah PEMBANGKANG nih.., apakah puak2 laknat umno laknatullah nih masih tak paham dan bebal dengan apa ertinya dan peranan PEMBANGKANG dalam sesebuah negara...???

Sendiri cipta cerita/isu... lepas tu tuduh orang lain fitnah pelbagai... bodoh punya puak2 laknatullah umno haramjadah nih.., tak serik2 kena saman menyaman hahahaha... ada yang 100 juta..., 10 juta... 5 juta hengget..., sampai tak mengaku blog tu diorang punya pun ada jugak... hahahaha... buat fitnah pandai... nak tanggung fitnah yang di buat..., teloq pun sentap.. kah... kah... kah.... vodoh bin vangang punya spesies... hahahaha...!!!!

Link dari sumber ini pun adik kembar sepusat sepusing dengan TV3 Suku, Utusan Melayu, Berita Harian dan yang sewaktu dengan barisan nasional. Semuanya jenis barua penyebar berita auta demi meraih populariti buat umno laknatullah dan bn haramjadah... hahahaha...

Paling beshhh... dan memang tak bleh blah punyeeaaarrr... apabila sebuah blog "Minda Intelek Melayu (MIM)" kepunyaan seorang Doktor kononnya..., nama blog dah memang beshhhh... tapi tersasar daripada matlamatnya dan memberi pengertian itulah Minda Intelektual Melayu yang diperjuangkan dan menjadi amalan puak2 serta bangsa umno laknatullah selama ini.... iaitu FITNAH... FITNAH... FITNAH...

Jika lembu2 barua umno laknatullah ini berasakan maklumat yang diorang sebarkan selama ini adalah sah dan benar... maka kenapa mesti ada adegan saman menyaman kaaannn.... dah tu pulak kalau dah sampai tahap minta maaf dan mengaku semuanya itu adalah FITNAH... itu dah kronik beb...

Jikalau macam tu punya level...., lu orang sendiri mau ingat laaaaa... tahap kredibiliti blog2 fitnah yang makan upah hasil lendiran wang haram daripada umno laknatullah tuuuu... hahahaha...

Berasaskan kerja kotor mereka2 yang takda pegangan Agama ini walaupun mengaku sebagai Ahli Sunnah Wal Jamaah (AWSJ), makan hasil daripada wang haram dan wang lendir daripada umno laknatullah tu.... lastly hidup dan keluarga sendiri jadi HARAMJADAH..... wakakakakaaaaa....!!!!! noktah....!!!!

Walau apa pun... jika permohonan maaf beliau terbit daripada hati yang ikhlas..., gua saluted dan ucapkan TAHNIAH kepada Doktor tersebut, kerana lu ada teloq serta keberanian untuk menjadi seorang lelaki sejati... tak macam orang tuuuu... hahahaha... sampai tak mengaku itu blognya dan sekoq lagi tu.... sampai sekarang takut nak berdebat.., Lebih baik suruh diorang potong jer... teloq diorang tu bagi makan Anjing... hahahaha...!!!!

Berbalik pada kisah Najib A/P Tun Razak., semalam waktu gua pekena roti canai cicah kari kambing dengan Najib.... gua tengok dia elok jer.... bedal sampai 5 keping roti. Pandai2 jer... sumber auta tu buat fitnah dan tuduh pembangkang... hahahaha...


Tapi yang ini memang cerita benar, sebabnya Kak Mah and the Gang boot kuning tu Ikhlas dalam pekerjaan mereka. Penjelasan bagi gambar tersebut merujuk kepada Kak Mah sebenarnya dalam tempoh percubaan kerja 3 bulan di syarikat cuci rumah, kediaman korporat dan elitis.... gaji sehari 2500 hengget.

Semalam masa gua melepak... Najib ada bagitau... jika ada rezeki dan tiada batang balak melintang jalan, insyallah... Kak Mah akan dapat surat pengesahan jawatan sebagai tukang sapu dan cuci lantai pada 23 April 2013.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP