IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Selipar Pohrah + Melayu Bangang... umno/bn Sukaaa...!!!!

>> Wednesday, January 16, 2013

Berulang kali gua nonton bideo forum UUM, menyampah binti meluat la pulak nengok gelagat betina sundal si selipar pooorrraahhh jamban binti syed miskin baukary... yang tak tau asal usul keturunan tuuu... hahaha..., mana taknya Syed KimmaK pun dah tak mengaku sedara.... Menantu Hantu Pak lah pun tak mengaku sedara jugak.... tapi betina tu bawa nama 1Malaysia untuk sebuah NGO (SW1M).... hahahaha...

Errrr.... slogan 1Malaysia tu PAS punya ke... PKR punya ke... atau DAP yang punya slogan.... lu orang pikiaq la sendiri eekkkkk.... gua nak letak noktah... tak mau sembang pasal betina sundal tu lagiii... she's a low class bitch..... hahahaha...!!!!

Bila minah India tu buat perbandingan sistem pendidikan dengan negara luar... that bitch kata tak boleh buat perbandingan pulakkkk.... TETAPI..... 

Apabila harga minyak naik..... siap masuk suratkhabar dan media elektronik boleh pulak buat perbandingan dengan negara lain...... untuk isu pendidikan percuma tak boleh pulak..., apa punya auta yang keraaaaa...jaan bn/umno dah ajar kepada rakyat Malaysia beb....????

Gua betul2 tak paham dengan mentaliti pencacai umno laknatullah khususnya dengan Selipar Pooorraaahhh Jamban Syed Miskin Baukary... apatah lagi dengan mentaliti melayu2 yang berada dalam Dewan tuuuu.... hahahaha...

Sepatutnya dalam situasi tersebut Mahasiswa/siswi (layakkah di gelar Mahasiswa/Siswi, gua gelarkan pelajar jelah..., sebab diorang sedang belajar samada nak jadi pandai atau jadi lembu keraaaa...jaan... bn/umno laknatullah... hahahaha...), sepatutnya menyokong minah India tuuu... sebab dia fight untuk pendidikan percuma, perjuangkan hak serta kebaikkan untuk semua orang.

Duit keraaaa...jaan Malaysia banyak beb... tapi kemana menghilangnya... nak tau mana hasil mahsul Malaysia hilang klik sini.

Negara kita nih... kaya raya beb... tetapi apabila Keraaaaa...jaan yang memerintah adalah Keraa...jaan yang sama jer... selama 55 tahun... lu orang ingat takda penipuan ke... takda penyelewengan ke... takda rasuah ke.... sedangkan Mufti, Ulama pun boleh kantoi dengan penangan DUIT... inikan pulak Menteri2 yang dok ada la ni..... hahahaha...  mesti ada punyalah...!!!!

Kalau lu orang diberikan peluang memegang tampok kuasa untuk tempoh yang lama... agak2nya lu orang dan gua pun 2x5 jugak kannnn.... muakakakakaaaaaa.....!!!! Sebab itulah kita perlukan perubahan dan pertukaran Kerajaan Malaysia.. kerana tak nak beri peluang lagi kepada makhluk2 yang dah lama jadi Keraaaa...jaan Malaysia nih bermaharajalela beb..., cukup2 lahhh... Pemimpin2 umno/bn laknatullah, Raja2, Sultan2 dan Seltan2 mengumpul kekayaan negeri dan negara untuk tembolok diorang...!!!!

Contohnya, cuba lu orang perhatikan dalam sektor kewangan seperti bank ataupun sektor korporat. Boleh dikatakan setiap 3 hingga 5 tahun sekali pasti ada pertukaran kakitangan di setiap Jabatan mahupun Cawangan, terutamanya yang berjawatan tinggi... kenapa...???

Malahan dalam Jabatan Polis pun... ada pertukaran Ketua Balai dan sebagainya...., itupun ada jugak yang terlepas pandang beb... duduk di Balai yang sama bertahun2 beb... lastly apa jadi... contohnya seperti Balai Sepang laaaa.... hahahaha... selepas kes Sosilawati... baru nak cuci satu Balai.... hahahaha... kemudian ramai2 nyanyi lagu Bangau ohhh... Bangau.... kenapa lu makan rasuah... muakakakaaaa....!!!! Bodoh punya Melayu....!!!!  

Inikan pulak dengan Keraaaa...jaan beb..., jika setiap 5 tahun sekali adalah muka yang sama jadi Menteri... memang jahanam laaaa... wa cakap luuuu....!!!!

Jika umno laknatullah dan BN haramjadah tak rasuah dan salah guna duit sumber alam dan hasil mahsyul negara, off coursed... setiapa rakyat Malaysia boleh dapat pendidikan percuma seperti apa yang Minah India tu katakan...!!!!

Tapi apakan daya... dalam keadaan dan situasi yang singkat..., pelajar2 melayu yang dok ada dalam Dewan UUM tuuuu... tak mampu nak berfikir dan malas nak berfikir sejibik macam pencacai umno laknatullah hahahaha...., gua minta maaf cakap laaaaa....sememangnya sekawan Lembu lebih Cerdik daripada sekandang pelajar dalam Dewan UUM tuuuu...!!!!

Kesian gua tengok pelajar2 UUM yang membesar dari hasil acuan pemerintahan barisan nasio-anal dan umno laknatullah kerana tak dapat membezakan baik buruk untuk masa depan mereka dan generasi mereka. Paling dikesali apabila majoriti yang bertepuk tangan apabila minah india itu dimalukan adalah anak2 melayu... memang ngonggggg.... wa cakap luuuu... hahahaha...!!!!

Kesimpulannya.., dengan isu seperti ini Allah SWT nak tunjukkan kepada rakyat sekalian bagaimana;

1)Keraaaaa...jaan barisan nasio-nal mempergunakan makhluk2 bangang serta bodoh seperti Sharifah Zohra Jamban dan NGO2 pro-barisan nasio-anal untuk "Brainwash" minda dan pemikiran pelajar2 Universiti dan khususnya kepada pelatih2 PLKN, sebagaimana yang diorang lakukan kepada kakitangan awam (kakitangan kerajaan) dalam setiap kursus2 anjuran Biro TataNegara (BTN).

2) Walau ada Degree atau Sijil Setinggi Everest sekalipun, makhluk itu hanya bijak dalam pelajaran sahaja, tetapi belum tentu bijak dalam pemikiran... contohnya seperti That Bitch Poorraahhh..., Profesor2 Kangkong spesies kaki ampu serta Mufti dan Ulamak Duniawi yang takut pada pemerintah..., tak ketinggalan juga... Menteri2 Barisan Nasio-anal... hahahaha...!!!!

Jawapan kepada kemelut ini ialah "Bebaskan Diri Kita Dari Penjajahan Minda Barisan Nasional dan umno laknatullah..".... kerana kita belum Merdeka sepenuhnya...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP