IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf bebal.
Dengan penggunaan bahasa kasar dan pasar, bahasa jalanan yang biadap berserta makian hamun. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda di nasihatkan supaya blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan anda menjadi sawan, hilang akal, gila meroyan, melalak serta menambahkan dosa di sini.

Di IkutSukaAku tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf. Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Razak Besar Punya HARAMJADAH...!!!!

>> Friday, January 25, 2013



Kepada Peneroka Felda sekalian, dah tahu sudah 34 tahun punya sengsara... yang masih bodoh dok sokong barisan nasional umno laknatullah tu buat apa...., masih nak percaya kat Adnan Yaakop tu buat apa....???? Itu Menteri Besar yang paling tak guna beb....!!!!

Akibat lu orang punya kebodohan dok sokong barisan nasional/umno selama ini, sekarang lu orang tanggung la sendiri... lepas tu nak melalak takda air... takda air... kan ke bangang namanya tuuu...

Woooiiii... pakcik wooiiii... lu menangis airmata darah maya karin sekalipun kalau masih dok sokong barisan nasional/umno.... tak guna jugak woooiiii.... hahahaha....

Masalah air di merata Felda dalam negeri Pahang bukannya masalah baru beb... masalah nih dah berabad dah... terutamanya pada musim perayaan...., tapi sampai la ni masih tak selesai. Itu yang Pemimpin2 serta Menteri2 dari barisan nasional/umno selalu dok pong pang pong pang kononnya Malaysia negara maju.... khaaakkkkk ptuuuiii..... Malaysia negara Maju kepala mak bapak diorang laaaaa.... kepada Perdana Menteri Malaysia kaki pembongak tuuuu.... kelentong jer... lebih... khaaakkk... ptuuiiii... sekali lagi...

Kepada Peneroka Felda sekalian...., sekali ini lu orang buatlah perubahan,,, kasi tendang si Adnan Yaakob celaka tuuuu... kasi tendang umno laknatullah dan barisan nasional... bagi peluang Pakatan Rakyat jaga Pahang pulak... tengok apa hasilnya, jika tak selesai jugak... lu orang pakat2 tendang Pakatan Rakyat pulak... muakakakakaaaa....!!!!

Kepada Najib Razak selaku Perdana Menteri Malaysia dan Ahli Parlimen di Pahang... lu simpan jelah cerita BODOH dan SEMBANG BANGANG lu dalam kopek Rosmah Mansur.... macam sial haramjadah jer... lu punya sembang, masalah Air kat negeri lu sendiri pun tak boleh nak selesaikan sibuk nak berjanji pelbagai di negeri orang....

Najib Razak.... lu punya sembang serupa HARAMJADAH laaaaa.....!!!! Kalau lu spesies BODOH BANGANG lu simpan jelah BODOH BANGANG tu sendiri beb... jangan la nak perbodohkan rakyat pulak....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP