IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Macam Bagus Jer.... Betina Ni... kah... kah... kah...!!!!

>> Tuesday, January 15, 2013

Listen..Listen..Listen... Listen to Me ! Let Me Speak ..

Negara ini sarat dengan masalah, NFC bermasalah, FELDA bermasalah, Daftar pemilih bermasalah, SPR bermasalah, Polis bermasalah, Jabatan Kehakiman bermasalah, mahkamah bermasalah, SPRM bermasalah, Undi Pos bermasalah, Royalti bermasalah, Sekatan Media bermasalah, ISA bermasalah, Indeks jenayah bermasalah, Gejala sosial bermasalah...

Menteri bermasalah, Timbalan Perdana Menteri bermasalah, Perdana Menteri banyak masalah, Si Gemuk bini Perdana Menteri lagi banyaaaaakkkk... busat dia punya masalah... Raja2 Sultan2 pun bermasalah... hahahaha...

Listen..Listen..Listen... Listen to Me ! Let Me Speak .. hahahaha....
Bercerita pasal perkauman..., umno laknatullah mengaku dioranglah juara yang menyatupadukan rakyat 1Malaysia... dan dalam masa yang sama diorang jugaklah yang menanam bibit2 perkauman kepada rakyat 1Malaysia.... sebab tu gua amat menyampah dengan sikap hipokrit umno laknatullah... kerana cakap tak serupa bikin....

Sembang bab isu yang tengah hot sekarang... kononnya minah yang ada title Syarifah... ooppsss.... walllllaaaaweeiiii.... gua pernah terbaca di sini tajuknya "Awat Keturunan Syed/Syarifah Ni Mulia Sangatkah?" suatu masa dulu berkaitan isu keturunan Syed dan Syarifah., lunyai blogger nih kena hentam beb... padahal jika difahami betul2 blogger tu pun copy & paste entry tersebut daripada mana punya suratkhabar pun gua tak tau... hahahaha...

Memandangkan isu keturunan Syed/Syarifah sensitip la sangat bagi golongan yang mengaku kononnya dari golongan Ahlul Bait walaupun perangai tak senonoh tak menepati ciri2 Ahlul Bait tapi jangan di hina beb... kah... kah... kah.... pundek mak diorang laaaa... kah... kah... kah....!!!!





Contoh seperti Sharifah Pooohraaa Jamban Syed natang pebenda ntah... dengan aurat terdedah dan daripada dia punya mulut longkang mungkin ramai dah boleh tafsirkan beliau spesies betina golongan Syed/Syarifah spesies apa...???? harap mulut bawah dia pun tak sebegitu laaaa... hahahaha... ke guane...??? hahahaha...

Macam gua yang bukan dari keturunan Ahlul Bait walaupun gua mengaku gua sebenarnya dari jurai keturunan Nabi jugak.... hahahaha... tapi tak berlagak pun macam keturunan Syed/Syarifah yang kononnya dari jurai keturunan Ahlul Bait..., sepatutnya spesies2 Syed/Syarifah nih cerminkan muka diorang dalam ayaq acaq... betul ke dengan perangai, akhlak yang tak bercirikan Islam boleh masuk line dalam golongan Ahlul Bait... kalau Ahlul Iblis gua caya laaaa.... hahahaha...

Macam gua nih mengutuk bangsa umno laknatullah... dengan menyamakan diorang dengan binatang... kira ok lagi beb... hahahaha... sebab spesies bangsa umno laknatullah memang takda akal dah memang sejibik macam binatang... laaaa... so.. itu pun susah nak pikiaq kaaa...???

Tapi kalau dah macam betina seripah kat atas tu mengelarkan pelajar india tu macam binatang... itu dah lebih laaaaa.... so.. apa nak di katakan lagi... kalau dah membesar dengan hasil didikan umno laknatullah... itulah rupanya....

Bodoh memang takda ubatnya... so.. go to hell yeeeaaahhhh Seripah Pooohraaa...!!!!, sesiapa terserempak dengan betina sialan nih... kasi ludah sama dia... hahahaha...!!!!

Babi pun malu dan lebih mulia dari betina ni beb...!!!! Babi dan binatang2 lain masuk syurga tauuuuu.... spesies yang mengaku golongan Ahlul Bait belum tentu lagi masuk syurga beb... silap haribulan jambatan sirat pun tak lepasssss.... wakakakakaaaaa....!!!!

Sendiri mau ingat laaaa.... wahai syed and syaripah oooiiii....!!!! Terutamanya si Seripah Poooraaahhhh.... tuuuu... hahahaha....!!!!



Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP