IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

KEPALA BAPAK SYAITAN MALAYSIA..????

>> Saturday, January 19, 2013

Makbul juga doa Ustaz Fadzil Noor yang meminta supaya Mahadeath nih di panjangkan umurnya supaya dia dapat melihat segala perbuatan jahatnya sepanjang menjadi Perdana Menteri Malaysia. Inilah Kepala Bapak Syaitan Malaysia yang paling di kenali.... hahahahaaaaaaaramjadah...!!!!

Entry di bawah gua petik dari FB.

Muka poyo penghianat bangsa dan negara... tak tau malu mengaku kesalahan sendiri tapi belit sampai ke lubang taik....!!!

Bapak Syaitan yang di kenali Mahathir Mohamad mempertahankan pemberian status warganegara kepada warga asing di Sabah dan menegaskan ia dilakukan kerana mereka berhak dan dilaksanakan mengikut lunas undang-undang, kata bekas perdana menteri itu semasa disoal wartawan pada sidang media di Wisma Karangkraf.

Syaitan ini berkata selagi seseorang individu tersebut memenuhi syarat seperti fasih bertutur dalam bahasa Melayu dan menetap di Malaysia mereka berhak untuk mendapat status sebagai rakyat Malaysia.

“Semasa saya jadi perdana menteri, memanglah saya berkuasa menentukan pelaksanaan dasar kerajaan."

Keling kutty walau bagaimanapun mengakui terdapat pihak yang tidak senang dengan langkah pemberian kewarganegaraan tersebut tetapi menyatakan langkah tersebut dilakukan mengikut undang-undang.


Mana pencacai2 alam cyber kamu.... tolong bagi fatwa isu ini... bila pakatan rakyat bangkitkan isu I/C palsu di Selangor kamu pencacai2 yang berada di JPN dan SPR dengan muka bertampalkan kulit babi 14 inci berkata itu semuanya fitnah... sekarang apa sudah jadi... dulu kamu semua kata tiada pemberian IC kepada pendatang asing... aaaa... sekarang keling tua syaitan besar Malaysia nih dah bukak pekung di dada yang membusuk sampai ke usus...

Pandai pulak kata ikut undang undang dan kaitkan pemberian I/C zaman Tunku... nak salahkan dia pulak... ada yang terpaksa diam dengan isu ini kerana kamu guna undang undang diktator untuk tutup mulut mereka yang cuba buka isu ini.... jangan lupa itu wahai syaitan2 umno laknatullah semua nih... dari jenis bangsa penghianat negara, bila dah bersalah boleh tuduh menuduh satu sama lain sampai melibatkan orang yang dah mati.... kamu semua sama sahaja....!!!!

Kamu guna ISA, Operasi Lalang dan media massa untuk menutup mulut penentang pada zaman kamu memerintah..., jelas sudah keling kutty ini BAPAK segala SYAITAN di negara ini... dasar mamak haramjadah penghianat negara, jenayahnya cukup berat selepas pembunuhan kejam di Memali tajaan Syaitan ini .

Kita kena hapuskan UMNO beserta dengan syaitan2 sebegini dari persada negara... tolak UMNO-BN di PRU 13 nanti....!!!! Serta tolak semua kaum Mamak yang menjadi calon PRU-13 tak kira dari parti mana sekalipun... kerana kaum Mamak ini adalah parasit perosak negara...!!!!


Mamposlah lu Mahathir Mohamad dalam penuh kehinaan....!!!!

7 IkutSukaLu...::

joecharles Saturday, January 19, 2013 5:49:00 AM  

alhamdulilah N.Ajis jugak dipanjangkan umur untuk dilihatkan semua kejahatan yang dibuatnya ameen.

Mlatkovic Saturday, January 19, 2013 9:35:00 AM  

sesuka hati panggil tok guru dengan gelaran sedemikian
moga Allah buka hati joecharles
pohon joecharles senaraikan kejahatan yang di buat tok guru
Benar, tok guru ada buat silap; sebab dia manusia biasa, tak dpt lari dari dosa
tapi jika di sebut kejahatan, sila senaraikan

Anonymous,  Saturday, January 19, 2013 11:37:00 AM  

jahatnya TGNA sebab tak benarkan arak dan judi serta rasuah.
mana TGNA dapat? QURAN dan SUNNAH.
dari mana QURAN dan SUNNAH? ALLAH dan RASULNYA.

Joecharles nak berperang dgn kami? KAMI SANGGUP MATI DEMI-NYA!!!!!!

Unknown Sunday, January 20, 2013 12:30:00 AM  

Yg suka bela Syaitan ni bkn org lain..Puak2 Syaitan gak..
Pakai la nama apa pun..
Klu dh condong hati pd org Zalim,org baik pun dia nk samakan dgn idola kesyaitanannya tuh..
Sudah2 la wey..benang basah x dpt nk ditegakkan..
Jgn la memalukan diri dan menunjukkan kemunafikan di depan org2 yg berfikir..

maie1958 Sunday, January 20, 2013 1:08:00 PM  

syaitan tetap syaitan samaada dikenali atau tidak..dalam islam ia mesti dijauhi...agama lain 'devil' patut dijauhi bagi mecapai hidup sejahtera didunia dan dunia selepas mati!!yangf nak berkawan dengan syaitan umno bangsat lagi haprak citaan mahatahi aja...kau nak jadi lembu ikutlah lanun2 yang sibuk balan harta rakyat tu...aku tak nak!!!!

Unknown Sunday, January 20, 2013 9:32:00 PM  

joecharles.. perhaps. Perhaps NOT! Umur seseorang pastinya sebab belum ajal la...TAPI panjang umur gak sebab diberkati & ada yg lak dilaknati...kita tengok amalan soleh (fardhu, sunat & all) semasa dia la.. to be fair !

Gaa pun anti syai-tun ni.. dia nak cover all his undoings/ skeletons in cupboard, that's way too much at stake..aiiyaa.. sampai bila dia nak hidup menongkat langit? Sedarlah diri... b4 it's darn late. Yes gua masih doa dia b'tobat, diberi hidayah..or, goddamnit !

Hanz


Unknown Sunday, January 20, 2013 11:27:00 PM  

A'kum anakanda

Marah benar nampak?
Ayahanda pun memang berasap kepala dan mendidih di hati, tapi apa nak buat kepala syaitan yang berkuasa masa itu.

Tapi yang bengongnya seluruh jentera UMNO cuba tutup dan menfikan kerja jijik ini. Makna UMNO bersama-sama bersekongkol menggadai maruah negara dan menjul kedaulatan negara!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP