IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Graduan Ekonomi Tolong Jawap...!!!!

>> Sunday, January 27, 2013

Gua... kalau dengan mamat goblok haramjadah nih memang tak bleh blah beb...., selama gua bergoblog sejak 2008... mamat nih memang dalam kategori peberet gua untuk jentik teloq dia sampai hancus... kemudian bagi makan kat anjing belakang lorong beb....

Malaon Menteri Goblok nih... selain pandai berlakon, cakap dia pun sememangnya tak boleh pakai lansung... apa saja yang keluar dari mulut longkang dia pasti jadi bahan lawak beb... kalau taraf pelawak atau badut boleh la diterima beb.... ini taraf Menteri beb.... susah gua nak klasifikasikan tahap kebodohan dia nih....!!!!

Bila malaon nih buka mulut, binatang kat hutan Amazon pun geleng kepala... bantai gelak guling2 beb dengan level bangang malaon Menteri nih..... wakakakakakaaaa..... waka... waka...., sebelum gua perkenalkan Malaon Menteri Goblok wal Bangang nih... lu orang baca dulu apa katanya...

"Pada sesiapa yang membuat kerja memboikot begini, mereka akan diambil tindakan. Kita akan ambil tindakan keras.

"Saya ulangi, kepada sesiapa yang hendak buat cerita boikot ini, tidak ada tempat untuk mereka dalam Umno, pergilah cari NGO lain.

"Kita serius dalam pilihan raya, ia berkenaan masa depan negara," katanya kepada pemberita dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini.
Cerita penuh di sini

hahahaha... si malaon menteri bangang nih masih pakai cawat, tinggal dalam gua agaknya.... hahahaha... budaya ugut mengugut memang sinonim sangat la dengan bangsa dia iaitu bangsa umno laknatullah..... hahahaha....

Kepada ahli2 umno sekalian, jika tak mau jadi laknatullah bangang macam malaon menteri tu... eloklah keluar daripada parti haramjadah laknat tuuuu... apa ada hal beb... jika nak bersuara perkara yang benar sekalipun akan diambil tindakan... lebih baik tinggalkan jer... parti laknat tuuu...

Selama ini dapur lu orang tak berasap..., ada umno tolong..., masalah beban kewangan dan lain-lain masalah... ada umno laknatullah tolong... tarak beb... pemimpin kenyang duit berguni2... lu orang jadi macai sapu taik pemimpin... lama mana lagi lu orang sanggup jadi macai kepada pemimpin yang perbodohkan lu orang selama ini.

haha... kat atas tu kisah bangang malaon menteri nih... ugut ahlinya umno laknatullah... kononnya nak ambil tindakan tegas.... poooraaahhhh....!!!!

Kisah kat bawah nih lagi best... kerana dah terang lagi nak bersuluh pasal level kebodohan malaon menteri bangang nih.... siapa lagi jika bukan si Ahmad Maslan.... hahahaha...

Sekali ini malaon menteri nih dah membuktikan level kebodohan dia dah cecah tahap kronik maut punyalah.... lu orang baca di sini.

Sebelum ini pelbagai bangkangan oleh ANAK supaya Felda tak di senaraikan kerana banyak implikasi buruk terhadap peneroka felda. Pun begitu ianya tetap disenaraikan dalam Bursa Saham... hinggakan si Najib anak perempuan Razak telah mengharamjadahkan peneroka2 Felda yang tidak bersetuju dengan mereka. Dalam part ini pun BN tetap salahkan pembangkang kerana menghalang penyenaraian Saham Felda.

Apabila saham Felda jatuh merudum...., BN dan umno laknatullah tetap salahkan pembangkang jugak (ANAK)..., kesalahan yang diorang buat tetap tak nak mengaku. Nak tunjuk kononnya bn/umno nih bijak memerintah... padahal banyak kerosakkan di muka bumi Malaysia gara2 kepandaian diorang memerintah selama ini... hahahaha...

Itulah pasalnya gua nak minta sesiapa yang dah graduate dalam bidang ekonomi sebelum ini atau yang sedang belajar ekonomi la ni... tolong habaq mai kat gua... adakah faktor "Fitnah" boleh menyebabkan pasaran saham jatuh merudum...????

Lepas tu... lu orang nilaikan apa yang gua selalu sebutkan selama ini iaitu "Menteri2 di Malaysia ini semuanya BODOH-BODOH belaka termasuklah Perdana Menterinya..."... betul tak...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP