IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

BAPAK AGONG..????

>> Sunday, January 06, 2013

Nampak sangat jahil dan bodohnya pegawai khas Ahmad Maslan venggong tuuuu... sama venggong dengan boss dia... muakakakakaaaa....

Dalam gurau senda dengan member2... kadang2 keluar jugak perkataan "Kepala Agong"... takda hal pun...

"Bapak agong pun takkan boleh buat apa"

So... apa yang boleh ditafsirkan dengan perkataan tersebut... bagi gua biasa jer...., cuma kita harus maklum bahawa PRU dah dekat, isu seperti ini wajib dipanaskan dan kambing hitamnya adalah pegawai khas si venggong yang tak lama lagi bakal dapat gelaran "DATO".... hahahaha....

Dari zaman MAHADEATH Firaun hingga kini bab menghina Raja2 dan Sultan... umno juaranya... dan bab membodek, ampu dan menjilat bontot Raja2 dan Sultan umno jugaklah juaranya... so... what is that bro....!!!!

Sudah tersurat dan tersirat, secara hakikatnya umno laknatullah adalah gambaran semula sifat bani Israel (yahudi) dahulu kala seperti dalam sirah zaman para Nabi.

Sebagaimana lu orang baca dan belajar sirah2 Para Nabi/Rasul yang berhadapan dengan tipu helah kaum Israel (Yahudi) dalam menyampaikan dan menyebarkan Agama Allah, begitulah juga kita sekarang ini sedang berhadapan dengan tipu helah umno laknatullah yang pelbagai.

Walaupun dalam parti umno laknatullah kebanyakkannya kaum Melayu, tetapi perangai mereka saling tak ubah seperti kaum Israel (Yahudi) kerana penasihat bangsa dan kaum umno laknatullah adalah penasihat yang dibayar oleh Kerajaan Malaysia (RM78 juta setahun) iaitu APCO (syarikat Israel).

Yang tak peliknya bagi gua..., apabila ada segelintir "Ketua Agama Islam dan anak beranaknya" yang secara terang-terangan melanggar hukum Allah... ada yang buat pesta buih, minum arak, berparti campur jantan betina, usung betina sampai dapat anak luar nikah, usung model, sambut bird-death ikut budaya barat dengan arak pelbagai.

Sudah tidak menjadi sesuatu yang pelik bagi rakyat Malaysia apabila takda pulak puak2 kaki bodek daripada kalangan umno laknatullah termasuklah para Mufti dan para Ulama, waima Menteri Agama Islam malaysia pun yang sanggup atau bertanggung-jawap nak buat appointment pi mengadu kat Agong tentang salah laku melanggar perintah dan hukum Allah SWT.


Dalam kitab agama bangsa umno laknatullah iaitu Kitab Lord Reid sudah termaktub dalam bab 17 bahagian 1 yang bermaksud "Raja2 dan Sultan darjatnya lebih tinggi daripada Allah (Tuhan bagi umat Islam)".

Sebab itulah apabila ada penghinaan terhadap Agama Islam puak2 umno laknatullah buat derkkkkk... sahaja. Tetapi apabila ada sesuatu berkaitan dengan Raja2 dan Sultan diorang akan mengamok menyondol macam babi kelaparan.

Kesimpulannya... kita wajib berhati-hati dengan puak2 umno laknatullah supaya akidah Islam kita tidak tercemar. Puak2 umno laknatullah harapkan rambut sahaja sama hitam tapi hati perut busuk.

Jika ada otak tapi takda akal... ianya tak ubah seperti binatang dan itulah yang terserlah kepada puak2 umno laknatullah.... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP