IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Baeeekkk.... Punya Bodek Beb... hahaha...!!!!

>> Tuesday, January 22, 2013



Muakakakakakaaaaa...........!!!!!

Baeeekkkkk.... punya dok ada dia punya bodek beb.... kah... kah... kah.... !!!!

Bunga2... ura-ura dari laporan risikan pelbagai sumber baik dalaman mahupun luar negara mengatakan bahawa tahun 2013 adalah tahun perubahan kerajaan malaysia secara besaran, di mana keraaaa...jaan barisan nasio-anal yang 55 tahun memerintah Malaysia bakal berkubur dan lenyap....

Maka... dengan sebab itu jugaklah... gang2 Mamak yang mempunyai Visi 2020 dan terkehadapan sudah mengorak langkah dengan tangan menerawang kiri kanan atas bawah... mulut longkang petah berbicara... sudah memulakan langkah2 menyelamatkan diri mereka... muakakakakaaa...

Contoh seperti mamak kat dalam bideo tuuuu.... hahahaha... dah tua nak mampus pun masih nak bodek baeeekkkk... punyeeaarrr...., kalau PR khususnya PKR masih nak percaya dengan spesies mamak umno laknatullah nih... gua tak tau nak kata apa lahhh.... hahahaha...

Spesies mamak mandeliar nih bukannnya boleh percaya sangat beb.... bila2 masa jer.. boleh berubah warna macam chameleon tuuuu.... janji diorang selamattttt.... muakakakakaaaaa...

Cuba lu orang tanya pada diri sendiri apa sebab mamak cilanat nih aktif kembali berpolitik kalau tidak kerana ada sesuatu, padahal dia dah kaya raya beb... hasil rompakan wang rakyat semasa bersama2 dalam umno laknatullah dulu....

hahahaha....!!!!

1 IkutSukaLu...::

paya datok Tuesday, January 22, 2013 8:27:00 PM  

Yg aku pelik knp masih usung mamak ni?
Ahli perompak diberi tempat, mampos cepat la mcm ni.

anwar., tlg bgtahu pd semua perompak negara, xda org malaysia nak maafkan perompak. Hajat kami, mereka pulangkan kembali segala hasil rompakan. Dosa dgn Allah lu tobat sendiri. Dosa dgn kami, lu pulangkan segala duit rompakan pd kami.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP