IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Dengan penggunaan bahasa kasar, bahasa pasar, biadap serta maki hamun yang mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak. Jika tak boleh terima konsep blog ini, dengan segala hormatnya eloklah lu orang blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati. Atau berkemungkinan juga bakal membuatkan lu orang (pembaca) jadi gilababi, hilang akal, meroyan dan menyemak buat menambahkan dosa di sini.

Di sini takda bahasa sopan santun penuh beradab tertip lagi berhemah. Kepada SKMM, Polis atau mana2 bingai umno nak repot blog ini under Section 114A, lu orang tak payah menyemak kat sini... sebabnya fitnah2 takda kat sini, pi cari blog fitnah dari puak2 umno laknatullah... kat sana ramai beb... hahahaha..!!!! Tak puashati..???

Tuuu... haaa... email gua ada kat sidebar tu..!!!!

Yang Mana Satu LEMBU Original...????

>> Sunday, December 02, 2012

Lu orang nampak tak papan tanda Lembu dalam kawasan Lebuhraya Ekspresssss.... PLUS.


Apakah logiknya papan tanda bergambarkan Lembu tersebut dipacak dalam kawasan lebuhraya PLUS, sedangkan sepanjang lebuhraya tersebut berpagar kiri kanan kannnn....!!!! Setelah puas gua renung dan tenung dalam makrifat... maka dapatlah jawapannya...;

1) Pihak PLUS nak bagitau kepada semua pemandu supaya jangan jadi seperti LEMBU. Bawa kereta perlahan dan berada di lorong paling kanan, itu pemandu spesies Lembu namanya... hahaha...

2) Peringatan kepada Pemandu spesies Lembu, bila orang bagi highbeam atau hon... jangan la nak maki dan marah pulak, sebab lembu macam lu orang laaa.. yang jadi puncanya pemandu lain stress atas lebuhraya.

3) Peringatan juga buat semua pemandu supaya mematuhi had laju dalam lorong masing. Kalau lembab sangat... duduk lorong kiri dan jangan menyusahkan pemandu lain nak berlumba sampai ke destinasi masing2.

Yang kat atas tuuuu... berkaitan lembu2 jalanraya..., kat bawah ni pulak lembu apa...???


Kalau dah berhimpun ramai2 sampai tak ingat dan langgar waktu solat... itu dah lebih teruk dan hina daripada Lembu tau...., kalau ikut maki hamun arwah tok gua dulu2 jika gua lewat balik sebelum Maghrib lu orang tau bunyinya macamana....???
"Hang ni dah berapa kali aku habaq... balik sebelum maghrib... balik sebelum maghrib, lembu pun pandai balik sebelum maghrib, hang ada akai, lembu tu takdak akai..., antara hangpa berdua yang mana dengaq cakap... lembu atau hang...???"
Perghhhh.... bila dengar macam tu beb... makan dalam wa cakap luuuu..., bak kata Adnan Yaakob yang nak potong telinga tu... "bahasa kiasan laaa..." hahahaha...., esoknya 10 minit sebelum Maghrib dah terpacak kat laman rumah.... hehehehe...!!!

Jadi kesimpulannya, walau lu orang tak menunaikan Solat sekalipun, itu lu orang punya pasal laaaa... itu urusan lu orang dengan Khaliq lu orang, takda kena mengena dengan gua..., tapi yang tak syoknya... lu orang berdoa sakan nak menjaga Agama Allah, dalam waktu yang sama lu orang tak hormat dan langgar waktu Solat yang diperintahkannya... cakap tak serupa bikin laaaa....!!!!

So... kalau cakap sudah tak serupa bikin macam Najib Razak aka Presiden umno laknatullah aka Perdana Menteri Malaysia yang bersifat MUNAFIK sepertinya. Maka dengan itu WAJIB kahhhh... kita sebagai rakyat Malaysia patuh kepada Pemimpin seperti ini...????

Lu orang fikir-fikirkan lahhhh.... gua dah tak larat buat dosa mengutuk si Najib Haramjadah anak Tun Razak nih... dan lembu-lembunya dalam parti umno laknatullah yang tak paham bahasa dan perintah agama yang diorang mengaku sebagai umatnya. Sedih beb dengan kebangangan dan kebebalan puak2 bangsa umno laknatullah nih....

Satu jelah nasihat gua kat semua lembu2 umno laknatullah, kalau lu orang pemalas nak tunaikan Solat..., jangan laaa... tunjukkan kepada umum beb..., sekurang-kurangnya "HORMATI WAKTU SOLAT"... takan adab tu pun tak belajar wahai lembu2 umno laknatullah sekalian.... sembang jer... lebih pasal Islam.

"Takan... Allah dah Bersama umno selama ini" lu orang dah jadi RIAK tak tau hormat waktu Allah... lu orang memang celaka laknatullah laaa... wa cakap luuuu...... hahahaha...!!!!

Sesiapa yang masih nak sokong dan bersama dengan Parti umno laknatullah sekarang ini, eloklah buat pilihan masing2 beb..., keluarlah dari umno demi akidah/agama diri masing2, jika tak masuk atau sokong mana2 parti pun takpa beb... sebabnya bukti dah nyata depan mata siapakah yang tak tau hormat Agama Islam, yang hipokrit dalam berAgama... kalau bukan parti melayu yahudi umno laknatullah... hahahaha....!!!!

Jom keluar dan tinggalkan umno beramai-ramai.... Asalkan Bukan Umno... ABU... ABU... ABU....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

ABU - ASALKAN BUKAN UMNO

ABU - ASALKAN BUKAN UMNO

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP