IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Weiiii... Anjing Ni Hidup Lagi Laaa...!!!!

>> Tuesday, December 25, 2012

Hahahaha..... Anjing keparat nih hidup lagi laaaaa....!!!!

Gua ingat bila dah berambus dari SPR... terus mampus kena gelek steamroll pasal banyak sangat dosa menipu rakyat Malaysia.... tapi sangkaan gua meleset beb... rupanya masih hidup lagi dia....

Dulu punya penipuan pelbagai termasuklah bersubahat dengan Musang Hassan dan Gani Pak Taik dalam isu pembelian dakwat kekal bernilai 1.0 juta hengget yang akhirnya dikatakan dilupuskan kerana dah expired....

Jika benar dakwaan tersebut, itu bermakna satu pembaziran wang rakyat bernilai juta-jutaan tu hasil kerja anjing keparat bernama Rashit SPR nih....

Sekarang ni pulak Anjing Keparat yang menyusahkan rakyat Malaysia nih tiba2 bersuara la pulak... seperti di sini. hahahahaha.... lu orang agak2 apa yang keluar dari mulut Anjing Laknat nih boleh diterima pakai ke....????

Bukankah dulu dia pun 2x10 jer... dengan Anjing2 umno laknatullah yang ada sekarang nih....!!!!

Weiiii.... Anjing Laknat... lu dah bersara duduk diam2 jelah, tak payah nak komen itu ini... sebab lu dulu sama jer teruk dengan Anjing2 SPR yang dok ada sekarang ini, malahan lebih teruk lagi..., adalah lebih elok lu tutup mulut longkang lu dan perbanyakkan TAUBAT.

Lepas tu jangan lupa pi mintak ampun maaf daripada semua rakyat Malaysia yang telah lu tipu sebelum ini.

Dan gua awal2 lagi nak bagitau sama lu... akibat penipuan lu dan keanjingan lu pada rakyat Malaysia, gua sebagai salah seorang warganegara Malaysia tidak akan memaafkan lu, dan gua doakan lu mampus dalam penuh keaiban dan kehinaan.

hahahaha...
Pergi JAHANAM sama lu Abdul Rashit Abdul Rahman....!!!!
Lu orang tengok la muka dia tu... muka takda "NUR Islam"
Kerana sebelum ini bersubahat dengan pemerintah menipu rakyat Malaysia.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP