IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Dengan penggunaan bahasa kasar, bahasa pasar, biadap serta maki hamun yang mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak. Jika tidak boleh terima konsep blog ini, dengan segala hormatnya eloklah lu orang blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan lu orang (pembaca) jadi sawan, hilang akal, meroyan serta menambahkan dosa di sini.

Di sini tiada bahasa sopan santun penuh beradab lagi tertip dan berhemah.
Wujudnya blog ini khusus untuk memaki hamun dan ruangan luahan tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kepada SKMM, Polis atau mana2 lembu umno nak repot blog ini di bawah Akta Hasutan atau Section 114A, lu orang tak payah menyemak di sini.

Sultan Pulau Pinang Di Temui..!!!!

>> Sunday, December 02, 2012

Sejarah Pulau Pinang..foto dibawah adalah Sultan sebenar bagi negeri pulau Pinang. Akibat tidak minum arak, tidak berjoget2, tidak bermewah2, tidak songlap bini orang dan jururawat filiphina, tidak berpoya-buaya dengan model, tidak berjudi, tidak menyambut birthday di london dan tidak ikut telunjuk British, Amerika, Israel Zionis serta umno melayu laknatullah..., kesimpulannya tidak mahu menjadi puppet mereka.

Maka Sultan ini telah dibuang negeri ke Segitiga Bermuda. Oleh sedemikian dengan itu Negeri Pulau Pinang sehingga kini tidak mempunyai Sultan. Sepeninggalannya dalam buangan, kesempatan itu telah dipergunakan sepenuhnya oleh mamak2 keling pariah bermaharajalela dan perluaskan koloni diorang dalam Negeri Pulau Pinang.


Akibat kerakusan mamak2 keling pariah itu, kebanyakkan orang2 melayu Pulau Pinang mulai terpinggir akibat tanah mereka habis di rampas oleh mamak2 pariah cilakesss... bangsat haramjadah.. - Sumber Berita Haramjadah

Inilah rupa mamak keling pariah yang dimaksudkan dalam link di atas.
 
Melalui sumber terbaru yang tidak atau boleh dipercayai..., setelah British balik ke negaranya dengan memproksikan anjing mereka yang bernama umno laknatullah yang dalam dua tiga hari ini sedang galak memekik terlolong melalak di Keyel sebagai boneka penjarahan mereka.

Setelah Sultan ini berjaya kembali ke Pulau Pinang dengan menumpang kapal Black Pearl, beliau mendapati negerinya telah penuh dengan mamak2 keling pariah, bersama hati punuh kuciwa... maka beliau telah membawa diri ke negeri Johor.

Di beritakan juga beliau kini berkerja kilang bagi menyara kehidupan dirinya di perantauan.


Namun begitu..., percayalah wahai rakyat Malaysia. Fakta sejarah ini telah disorokkan daripada pengetahuan umum oleh umno laknatullah dan juga media laknatullah mereka.

Pundek punya DKK... mamak keling pariah mengaku melayu, duduk dalam umno untuk pelingkupkan melayu, hanya melayu2 umno yang masih bodoh masih dok percaya dengan mamak bangsat haramjadah dalam umno tu... BODOH...!!!!

label: Lawak Ahad.... 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP