IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Samseng Depan Balai...

>> Sunday, December 23, 2012


Malam tadi melepak dengan member2 kat Sunway, salah sorang daripadanya adalah Pegawai yang bertugas malam tadi di Balai Kajang, Inspektor "R"..... mood dia agak kureng sikit malam nih kerana tak cukup tidur dan mental blocked melayan kerenah pelajar2 yang menyokong si Umar Muhammad Azmi.

Menurut Inspektor "R"... nasib Umar kurang baik semalam (pada hari jumaat), dan masuk jel (reman 2 hari) sementara menunggu untuk failkan rayuan pada hari Isnin (esok)... itu prosedur dan memang tak bleh nak buat apa... malangnya Balai Kajang pun kurang baik jugak nasibnya kerana menjadi tempat transit kepada si Umar tuuu... hhahahaaa...

Yang membuatkan dia bengkek..., dalam kelompok 20 ke 30 orang pelajar tu ada yang nak tunjuk samseng... dia ada sebut nama, tapi gua tak berapa nak ingat beb... sorang tu namanya Anang ntah anak siapa dan sorang lagi bernama Razak bin apa ntah... wa phuchitau...

Dua ekoq nih agak agresif dok provoke Polis..., so kepada budak2 nih... lu orang kena ingat beb, jangan provoke berlebihan orang yang tak cukup tidur dan kepala kacau tu... diorang tu stress beb... silap haribulan berkecai pulak ubun-ubun kepala lu orang yang masih tak berapa nak keras lagi tuuu....

Dia dah bagi lu orang berkhemah depan balai pun dah cukup bagus beb..., jangan buat khemah atas laluan awam... tak cerdik namanya beb... member siap tarbiyah budak2 pelajar tu semalam.... umur baru awal 20an dah nak tunjuk samseng....

Nak protes itu lu orang punya hak... katanya, tapi buat laaaa... dengan cara yang betul beb..., Gua pun faham dan gua mengaku selama ini gua pun mencaci Polis... gua kutuk2 Polis... dan gua jugak gelarkan Polis tu sebagai Anjing umno beb..., tapi cacian gua kepada Polis2 yang perangainya serupa Anjing Polis umno laaaaaa.... hahahaha....

Buat pengetahuan, member gua nih jenis penyabar beb.... dia jugak laaaa... yang lepaskan peserta Bersih 2 dalam roadblock di satu kawasan tempat beliau bertugas..., sebab dia pun bencikan umno.... hahahaha... dia pun mengaku disebabkan sumpah janji setia dalam perkhidmatan sebagai polis... dia mengikut arahan jer... walau hati sakit beb...

Kepada budak2 yang berkhemah depan Balai Kajang tuuuu... gua nasihatkan kepada lu orang supaya balik dan tidur dirumah jelah... bukannya apa beb... gua dapat tau gang2 Pekida Sg. Jelok nak pi rembat sorang dua yang keras kepala dari kalangan budak2 pelajar tu... terutama sekali mamat yang cuba nak terjah ke bilik penjara semalam.... hahahaha...!!!!

Memang bunyinya macam tak logik, tapi modus operandinya nanti akan menunjukkan lu orang yang berkhemah yang bersalah.., lagipun tindakan protes tu tanpa perancangan yang lengkap.... jadi sendiri mau ingat laaaa....

(takan gua nak dedahkan (modus operandi pekida) di sini beb.... nanti gua pulak yang tak selamat... kah... kah... kah...., lagipun gua pun suka jugak kalau budak2 pelajar yang berOtak senteng depan Balai Kajang tu kena cepuk beb... umur mentah lagi dah nak tunjuk samseng dan kurang ajar, macam la badan tu dah kebal sangat..)

Kepada mamat yang cuba terjah ke sel penjara pada malam semalam... kalau lu baca apa yang gua taipkan nih, tindakan lu semalam memang BODOH laaaaa.... otak lu masih senteng..., nak berjuang tu... berjuang laaaa... tapi guna akal beb....!!!! Nasib baik lu tak kena pelupuh dengan anggota polis malam tuuuu... jika tidak jadi bahan buat blogger2 PR yang tak tau punca kejadian belasah menghentam Polis... padahal lu yang jadi punca kekecohan dalam rumah orang... sendiri mau ingat laaaa....

Adalah lebih baik lu orang buat Khemah depan rumah Hakim yang jatuhkan hukuman tuuuu... bukannya buat khemah depan Balai Polis Kajang tempat member lu orang "transit untuk 2 hari, sementara menunggu rayuan pada hari Isnin"... itupun tak boleh pikiaq kaaaaa.....!!!!

Nota: Kadang kala ada perkara yang boleh disokong dan ada yang tidak... bukannya sekadar melihat gambar dah boleh ulas sesuatu isu, sekeping gambar tidak boleh menjelaskan sepenuhnya... hehehehe....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP