IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pelacur Danok Gelak Dengan Mamat Ni... hahaha...!!!!

>> Monday, December 10, 2012


Betul ke... ini muka yang nak jadi perogol bersiri...? hehehehe.... bulu misai sama halus dengan bulu ari-ari ada hati mau jadi perogol.... pelacur Danok gelak sambil makan kuaci beb... kecik sangat katanya... tatak rasa wooooo.... hahahahaha....

Mamat ni ugut Srikandi Keadilan, ugut Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar dengan menggunakan akuan Facebook ‘Rango Crew’.

Dalam pada itu Srikandi Keadilan juga mendedahkan, menerusi cariannya mendapati pengugut tersebut bernama ‘Reza’, berumur 21 tahun, menetap di Kedah dan bekerja di Taman Bandar Baru.

Pertama, jikalau Polis buat bodoh jer... dalam hal sebegini, memang sah Polis adalah komponen ke tujuh barisan nasional aka umno. Makan gaji dari hasil cukai rakyat, buat kerja untuk bn/umno.

Kedua, umno dan kerajaan barisan nasional berjaya dalam mendidik budaya samseng, budaya ugut, budaya ugutan bunuh kepada generasi muda hari ini. Inilah hasil kejayaan umno/bn yang patut rakyat Malaysia banggakan.

Ketiga, bawah Seksyen 114A yang Rais Yatim agungkan sangat tu... apa tindakan daripada SKMM. Takan bab hina raja hina pemimpin negara cepat jer... anak yatim ni ambik tindakan, kena pada pembangkang anak yatim buat bodoh jer... diam2 melancap belakang pintu.

So... kepada budak tak cukup umur tu... lebih baik lu buat kenyataan mintak maap beb... orang Sungai Layaq dan Sungai Limau tengah dok ushar hang la ni... silap haribulan misai hang yang macam bulu jagung baru nak tumbuh tu boleh hilang beb.... hahahaha....

Apa macam beb...???
Gua takut nasib lu jadi macam Mat Saja dalam filem Bini2 Ku Ganster, tup... tup... ada orang jumpa lu tersadai belakang lorong... hahahaha... badan dah la sekeping, sekali kena libas... sendiri mau ingat laaaaa.....

Muka lu sudah wanted beb... gua rasa sekarang ni lu dah goyang kannnn.... hahahaha... sementara ada waktu nih... mintak maap cepat....!!!! Jangan biarkan diri lu jadi bahan gelak ketawa pelacur2 Danok beb.... kecik sangatttttt... kalau nak jadi perogol....!!!!

Lubang Kucing beranak sepuluh pun belum tentu lu boleh rogol.... hahahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP