IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib... Najib.. Kenapa BODOH Sangat Beb...!!!!

>> Sunday, December 09, 2012

Kalau cincin RM24 juta bininya Rosmah boleh beli... maknanya murah harganya... bagi mereka. Jikalau beg tangan jenama Hermes (ntah apa ka namanya wa phuchitau..).. pun bininya Rosmah boleh beli berbiji-biji.. maknanya murah la bagi mereka. Jikalau bininya Najib boleh sewa Hotel Atlantis di Dubai dengan harga RM100 ribu hengget satu malam, maknanya mereka mampu kerana harganya murah bagi mereka dan jikalau anaknya Najib boleh pandu kereta Bentley, maknanya ianya masih lagi murah harganya pada mereka.

Apabila Najib menawarkan rumah mampu milik kepada rakyat Pulau Pinang dengan harga RM300 ribu hengget.... itu bermakna harganya murah pada pandangan Najib Razak anak elitis yang tak pernah merasai hidup susah bekerja bersengkang mata untuk mencari nafkah sara diri serta keluarga.

Apabila Najib anak Tun Razak menawarkan rumah mampu milik kepada rakyat Pulau Pinang dengan harga RM300 ribu... itu bermakna Najib tidak prihatin kepada rakyat, dan sengaja perbodohkan rakyat semata2 untuk meraih undi.

Apabila Najib anak Tun Razak berjanji untuk memberi dua hadiah besar kepada rakyat Pulau Pinang iaitu pembinaan 20,000 unit rumah mampu milik dan perkhidmatan monorel jika Barisan Nasional (BN) diberi mandat semula untuk memerintah negeri itu.

Ini bermakna Najib anak Tun Razak seorang perasuah tegar wa cakap luuuuu.... yang bercakap atas kapasiti Pengerusi Barisan Nasional bukannya sebagai seorang Perdana Menteri. Tahap kebodohannya nyata terserlah... apalah malangnya nasib rakyat Malaysia mendapat Perdana Menteri bangang sepertinya.

Perdana Menteri Bangang dan Bodoh ini hanya pandai membuat janji dan hasilnya janji-janjinya selalunya di capatikan seperti yang terjadi di sini. Apakah rakyat Pulau Pinang mahu nasib yang sama menimpa dengan janji2 PM elitis umno... itu tandanya lu orang merelakan diri dibangangkan oleh Najib anak Tun Razak kaki belit berlidah biawak. Najib Janji sana sini

Kerana kerajaan barisan nasional pandai memerintah, negara kita telah melepasi tahap pinjaman yang dijamin oleh kerajaan lebih daripada 55% dan hutang negara meningkat kepada lebih RM550 billion.

Tetapi Najib anak Tun Razak tak ambik pot dan tak risau lansung dengan keadaan kewangan negara... kerana dia keturunan anak orang kaya dan lagipun dia tak terjejas pun, hanya kita rakyat yang terpaksa menanggung segala hutang negara.

Oleh kerana itu jugalah nilai RM300 ribu harga sebuah rumah yang PM Bangang dari barisan nasional janjikan itu seperti nilai taik palat dia jer.... si PM bahalol itu lansung tidak terfikir akan taraf kehidupan rakyat Pulau Pinang terutamanya bangsa melayu.

Kenapa gua letak tajuk posting ini seperti itu, ianya kerana PM Najib anak Tun Razak adalah seorang PM Bodoh, Tolol dan Bahalol... hahahaha... ada ke patut bercakap pasal rumah mampu milik dan kos rendah... tapi harga terendahnya RM300 ribu..., mampu ke rakyat Pulau Pinang oooiiiii...!!!!

Hangpa tengok laaaa... macamana seorang PM perlecehkan hangpa..., bagaimana si PM cuba merasuahkan hangpa... hahahaha...., bakal cucu dia yang belum lahir lagi boleh la beli pasai depa keluarga kaya... hangpa (melayu penang) boleh kaaaa...???

Najib... Najib... awat laaa... hang ni BODOH sangat....!!!!
Perdana Menteri ke Enam "BAPAK HIPOKRIT"

Berita dari sini, yang membuatkan gua gelak guling2 beb... kerana kuasa memerintah sanggup merasuah janji rumah mampu milik, monorel dan ntah apa2 lagilah.... macam sialan jer.. gua tengok malaun haramjadah sekoq nih.... hahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP