IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Kepada pembaca yang bebal.
Dengan penggunaan bahasa kasar, bahasa pasar, bahasa jalanan yang biadap serta maki hamun keterlaluan. Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya dan dinasihatkan supaya ANDA blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan anda (pembaca) menjadi sawan, hilang akal, gila meroyan melalak serta menambahkan dosa di sini.

Di IkutSukaAku tiada bahasa sopan santun penuh beradab lagi tertip juga berhemah, harap maaf. Wujudnya blog ini khusus untuk memaki hamun dan meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kepada SKMM, Polis atau mana2 macai pencacai lembu umno/BN, macai pencacai PKR dan DAP dan juga Pencacai Walaun PAS nak repot blog ini di bawah Akta Hasutan atau Section 114A dan sekarang dah ada POTA la pulak... atau apa juga saluran untuk menyekat suara rakyat, lu orang boleh pergi mampus. Lu orang tak payah menyemak di sinilah, banyak lagi kerja yang lu orang boleh buat daripada dok memantau media sosial dan menjadi barua aka lembu parti/pemimpin politik spesies bangang bodoh macam telor yang kerjanya memperbodoh dan menyusahkan rakyat jer...!!!!

Mulut Longkang Daaaa....!!!!

>> Monday, December 03, 2012



Cakap soal akidah... diri dan keluarga sendiri pun hancus dan hampehhhh... hahahaha...!!!!
Waktu bergemanya soal Akidah dalam video tu... Azan Maghrib pun berkumandang, telah masuk waktu Solat Maghrib... tapi lembu2 akidah nih masih melalak... hahahaha...

"Yakin dan percayalah hanya UMNO yang mampu mempertahankan kesucian agama Islam, hanya UMNO yang mampu bela untung nasib bangsa Melayu dan kaum-kaum lain, katakan pada jiwa kita hidup dan matiku hanyalah untuk Islam, pertahankan Umno kerana UMNOlah pertahankan Islam," - Berita Hairan

Hanya umno yang mampu mempertahankan kesucian agama Islam...???? hahahaha....
Hanya umno yang mampu bela untung nasib bangsa Melayu dan kaum-kaum lain...??? adoiiiyaaiii... (saham Bumiputera RM52 billion lesap sampai la ni takda jawapan dalam Parlimen)
Pertahankan umno kerana ,UMNOlah pertahankan Islam...??? ini lawak bangang ke apa...???? Chua Soi Lek tolong bagi fatwa kat umno, diorang tak paham laaa...????

1 undi untuk bn... maksudnya 1 rakyat menanggung hutang negara yang dibuat oleh bn selama ini sebanyak RM17,000 setiap individu termasuklah bayi yang baru lahir.
1 undi untuk bn... maksudnya merelakan bn/umno bermaharajalela songlap/selewengkan duit rakyat.
1 undi untuk bn... maksudnya merelakan bn/umno mengadai negara kepada bangsa asing.
1 undi untuk bn... maksudnya... lu orang carilah jawapannya sendiri kerana lu orang sendiri pun dah tau... betapa jijiknya bn/umno selama ini.... (tak larat nak menaip isu/kes kebejatan umno... banyak sangat beb...) 

Ada sesiapa tak dari kalangan umat bangsat umno yang boleh bagi bukti dan fakta apa yang Najib Tun Razak ucapkan itu adakah BENAR atau AUTA...????

Tolong jawapkan pada gua persoalan yang gua merahkan tuuu... hehehehe...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP