IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Muka Macam SIAL...!!!!

>> Thursday, December 06, 2012


Megat Zulkarnain Omardin.... owhhhhhh... anak guru silat rupanya....!!!!

Patut laaa... tunjuk samseng... bersama2 puak jahiliyah umno laknatullah semalam di Gombak... macamlah kawasan gombak tu di Bin kan atas nama bapak dia... pundek haramjadah punya babi hutan nih...!!!!

Kalau Bapak dia bekas Banduan Pulau Jerjak dan pernah di buang negeri pasal kejahatannya... anak pulak dapat pangkat Dato'.... hahahaha... spesies keluarga orang jahat dan perangai lanun pun boleh dapat title Dato' ke... muakakakakaaaaa.... jahanam Malaysia jikalau spesies Syaitan nih berkuasa suatu hari nanti.

Sesiapa yang ada ilmu persilatan tahap supermega ultragaban, lu orang pergi laaa... bagi sedas dua kat kepala lutut dia..., supaya boleh la... dia bermain lumba wheelchair dengan Bapak dia tuuu... muakakakakaaaa....!!!! Nak mintak tolong dengan Bruce Lee... dia pun dah KO... nak cari Jean-Claude Van Damme ntah dimana... Jet Li pulak busy beb.... Jackie Chan buat lawak boleh laaaa....!!!!

Alangkah bagusnya jika Hang Jebat masih hidup....!!!! Boleh laaaa... dia belasah samseng2 umno laknatullah semua tuuuu.... muakakakaaaaa...!!!!

Kepada puak2 laknatullah umno yahudi... lu orang kena ingat Malaysia ni takda BIN tau... bukannya di binkan atas nama MAK-BAPAK lu orang... paham tak...????

Bodoh aarrr... kalau dah jadi melayu umno... ada otak tapi takda akal... pasal tu perangai sejibik serupa binatang wa cakap luuuu....!!!!

Berikut adalah bukti SMS arahan daripada umno kepada lembu2 peliharaan diorang... hahahaha.... (gua cilok dari Blog Pencacai seMalaysia). Kalau Polis buat bodoh jugak... sendiri mau ingatlah... parti komponen ke 7 dalam senarai bn... hehehe...!!!

Adalah dimaklumkan pada tarikh 4.12.2012 hari selasa malam, ketua pembangkang anuar ibrahim akan datang ke gombak utara bt 8, diharapkan tuan tuan dapat menurunkan seberapa ramai pemuda cawangan bagi menghalang kehadiran beliau ke gombak utara. Tuan tuan! Gombak Utara adalah maruah kita, sama samalah kita turun beramai ramai pada malam tersebut.

A.kum & slm perjuagan.. diseru semua ketua 4 sayap caw2 (Cawangan-cawangan). PDM (Pusat Dun Mengundi) Bt (batu) 9 Gbk (gombak) dpt (dapat) menurunkan seberapa ramai ahli caw.ke perkarangan pjb (pejabat) Dun Simpang bt 8 gbk (gombak) mlm (malam) ini jam 8mlm (malam) bg (bagi) menyokong BANTAHAN kehadiran KETUA PENGKHIANAT BANGSA ke kg kita gbk (gombak) utara.. moga kita sama2 dpt (dapat) membela kg kita & mempertahankan kubu kuat kita dr (dari) dikhianati oleh egen ZIONIS ini… su (setiausaha) pdm (Pusat Dun Mengundi) bt (batu) 9 gbk (gombak).

Memang patut pun umno dikuburkan.... nengokkan pada perangai, puak2 Lanun Somalia lagi baik sikit daripada puak2 samseng laknatullah haramjadah pundek umno zionis nih...  hahahaha...!!!! 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP