IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu2 Bodoh Gombak... Rupanya Spesies 3 Line...!!!!

>> Friday, December 07, 2012

Nih gua baru buka email dan terima citer dari seorang sahabat yang gua andaikan dah insaf kot dari berkecimpung dengan gang samseng taik kucing 3 line umno hahahahaha....!!!!

Terima kasih bro... sudi kongsi cerita lanun 3 line dengan pembaca gua. (Maklumat beliau gua dah delete... demi keselamatan).

Cuma gua edit serba sedikit perkataan2 berupa sms dan tambah ajinomoto, garam dan gula tanpa menjejaskan isi kandungan ceritanya. Lu orang layan jelah kat bawah tuuuu....:

Salam..

Setelah aku melayari beberapa blog berkenaan "samseng digombak" tu, baru aku teringat kisah lama di Kuala Lumpur.

Kisahnya sekitar tahun 2006-2010, masa tu aku menyewa di Danau Kota, untuk makluman Danau Kota adalah antara tempat panas geng samseng 3 line cari duit. Geng ni cari duit dengan pow penjaja tepi jalan, gerai2, workshop dan sebagainya, kononnya sebagai menjaga perniagaan mereka.

Itulah hebatnya mereka. Selain itu puak2 ni memang handal dalam bab bergaduh. Puak2 ni akan bergaduh atas beberapa sebab antaranya:

1) perempuan
2) perempuan
3) perempuan

Aku pernah nampak depan kepala mata aku sendiri, ahli 3 line ranting lain, datang tetak ahli ranting Danau Kota, berlumuran darah sedangkan Balai Polis 100 meter jer.. tapi haram, takda siapa datang untuk meleraikan, semuanya pakat tengok jer..

Kesnya, ahli ranting Danau Kota, mengurat awek ahli ranting lain, depa jumpa di disco dan pergi makan2... sekali ada kaki sudah nampak dan terus TV3 suku laporan kat ayahanda, apa lagi beb... ayahanda hantar balaci terus belasah... kekekeke.. hina sungguh perangai samseng melayu

Ok.. straight to the point, si mamat poyo yang bernama Mohd Faizaruddin bin Mustafha, Ketua Penerangan Pemuda UMNO Cawangan Batu 8, Gombak yang mengaku kena belasah nih ADALAH AHLI 3 LINE DANAU KOTA.

Macamana aku boleh kenal?
Aku menyewa di situ 4 tahun beb.., aku kenal laaa... dari ayahanda sampai ke acu diorang. Semuanya poyo belaka. Kerja waktu siang tarik kereta, kerja waktu malam lepak disco melantak arak, pompuan tak payah citer aarrr... semuanya depan mata aku.

So... aku tak heran la si mamat poyo tu kunun2 hero dalam kes nih.. ingat slogan nih, 3 line adalah balaci UMNO dan UMNO adalah 3 line, pusing2 kot mana pun tang tu jugak..!!!!

ciaoooo..!!!!

Gua tak mau tokok tambah lagi dengan tahap kejahiliyahan dan kelaknatullah puak2 samseng melayu yang tak cukup makan nih..., sebab gua memang dah tau betapa laknatnya perangai diorang yang terlebih bangsat dan hina daripada Iblis dan segala binatang yang diharamkan dalam Islam... hahahaha...

Cuma gua yakin teramat sangat yakin, sekiranya berlaku keganasan selepas berakhirnya waktu kiraan undi PRU-13 nanti, yang akan menimbulkan huru-hara adalah puak2 binatang 3 line dan yang sewaktu dengannya yang menjadi peliharaan umno selama ini...

Tak percaya... lu orang tunggu dan lihat...!!!! 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP