IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mari Tepuk Tangan Atas Kejayaan Kerajaan Barisan Nasional.

>> Thursday, December 13, 2012

Perghhhh... satu... dua... tiga... tepuk tangan ramai2 dan berbanggalah sekalian rakyat Malaysia dengan kejayaan Keraaaaaaaa....jaan Barisan Nasional mentadbir negara selama 55 tahun... walllaaaaweeeiiii.... hebat gilerrrrr... wa cakap luuuu....

Bak kata Presiden umno aka Pengerusi BN aka Perdana Menteri Malaysia yang hebat lagi wassatiyah.., si haramjadah sekoq ni kata... "Hanya BN yang mampu memerintah Malaysia".... lantoi kepala bapak dia laaaaa....!!!!

Walau bagaimanapun, gua tak mau komen dan ulas banyak dalam hal ini, cuma gua nak ucapkan Tahniah kepada Perdana Menteri Malaysia kerana akhirnya Malaysia berjaya mengalahkan Indonesia dalam bab RASUAH. 

Selepas kegagalan demi kegagalan sebelum ini menjadi laungan Mantan2 Perdana Menteri sebelum Najib A/P Razak untuk menghapuskan RASUAH..., mengimbas pada zaman Mahadeath lu orang pun tau... si mamak haramjadah celaka sekoq nih... cakap pasal rasuah tapi dialah Bapak Rasuah MahaIblis wa cakap luuuu.... hahahaha...

Mai kat Pak Lah.... di tukarnya BPR kepada SPRM... baik punya berlakon, tapi sekadar tukaq nama saja laaaa... SPRM pun macam sialan tahap celaka jugak... sampai ada yang hakim kata "Orang itu bukannya mati bunuh diri dan tidak di bunuh"... hahahaha...!!!!

Punyalah gah Mahadeath dan Pak Lah dengan slogan masing2 untuk basmi Rasuah...., akhirnya Najib A/P Razak jugak yang berjaya mencipta rekod pencapaian 1Malaysia dalam isu rasuah.. hahahaha.... Malaysia Boleh... Malaysia Boleh... Malaysia Boleh....!!!!

(Gua berani bagi duit free 10 juta, yang berita ini takan keluar dalam akhbar/media arus perdana... apatah lagi nak dekat2 PRU13.... nak mampuih.... hahahaha...)


Opppssss... kat atas tu tadi gua dah ucapkan tahniah kepada PM kaaannn... sekarang ni gua nak ambil kesempatan ucapkan sekalung Tahniah juga kepada saf kepimpinan Keraaaaaaa...jaan BN pulak...., kerana berjaya meletakkan nama Malaysia 'bersinar' diperingkat antarabangsa.

Dengan itu gua hadiahkan lagu di bawah ini khusus buat PM Najib A/P Razak dan Keraaaaa...jaan Malaysia. Layan sambil membaca... tepuk2 tangan gumbira dan bangga jadi rakyat Malaisial....



Justeru itu gua amat berbangga kerana dapat melihat kejayaan Malaysia mengatasi Indonesia dalam survey ini.

Secara tidak lansung ianya seperti membenarkan cakap2 sembang2 di lobi hotel dikalangan businessman di mana suatu hari nanti Indonesia akan import pembantu rumah dari Malaysia... hahahaha...

Tidak mustahil jika rakyat Malaysia naik tongkang ke Indonesia untuk jadi Pembantu Rumah atau Pekerja/Buruh Kontrak...????

Woooiiiii... Dato' Cikgu Seman.... muakakakakaaaa... la ni kena panggil Dato' la pulak.... hahahaha... lu tak mau nangis ke.... dengan kejayaan umno/bn selama ini... lu tak takut ke anak cucu generasi lu nanti jadi pendatang haram Malaysia di Indonesia semata-mata nak cari makan... hahahahaha...

Kesimpulannya, jangan jadi macam Dato' Cikgu Seman nih.... tahap percaya dan taksub kepada umno/bn selama ini telah membawa padah kepada orang lain.... hahahaha.... bak kata pepatah melayu yang selalu disampaikan oleh Ketua Cawangan umno tempat Pak Mertua gua.... "Tak kenal umno maka tak cinta...."

Selalunya gua akan menjawap balik... "Bila dah kenal umno... macam celaka.."... lepas tu gua cabut lari cepat2 sebelum kena maki hamun dengan Pak Mertua gua... hahahahaha....!!!!

Sorry... aaarrr... kawan2 semua..., gua sudah salah tepek lagu laaaaa... "Diamonds" tu sebenarnya untuk Kak Mah sebab dia pun terlibat jugak mentadbir negara.... hahaha...

Untuk Keraaaaa...jaan Malaysia dan Najib A/P Razak... yang berjaya menjulang nama Malaysia di persada Dunia... sepatutnya lagu kat bawah ni.... hahahahaha....


Malaysia is World Champions, We Are The Champions... hahahaha...!!!!

Mampus umno... Mampus BN... Mampus umno... Mampus BN... ulang sejuta kali oleh semua rakyat Malaysia.... kompom Mampus punyalah umno/bn..... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP