IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kami Sayang TV3 Suku... Muakakakaaaa...!!!!!

>> Monday, December 24, 2012

Perghhhh.... Sri Pentas TV3 Suku happening hari ni.... hahahaha... padan dengan muka2 celaka yang bersetongkol dalam TV3 tuuuu...., kalau dah spesies barua haramjadah kepada umno laknatullah... begitulah jadinya... hahahaha....

Laknatullah satu lagi si Utusan Meloyakan dah hampir nak bankrupsi wa cakap luuuu... sekarang nih dah mula ada kutipan derma untuk syarikat akhbar "Perosak Fikiran Rakyat" tuuuu.... eloklah kasi bungkus dan campakkan ke dalam Sungai Klang... hahahaha....

Daripada menderma kepada akhbar pencacai nih... dan bersubahat menanggung DOSA Fitnah diorang adalah lebih baik dermakan wang lu orang kepada Rumah2 Anak Yatim dan Fakir Miskin.

Gua tak mau cerita pasal mamat zidul tuuuu...., sebab dia pun makan gaji dengan TV3 Suku..., bodek punya pasal akhirnya "Matlamat Menghalalkan Cara"... hahahaha... ingatkan takda orang perasan dan boleh lepas.... sekali sudah kantoi wa cakap luuuuu.... opppssssss..... sorry termengutuk pulak dah.....!!!!

Gua respeks aarrrr... dengan team/group bikers semua tuuuu... lu orang memang gilerrr.. beb...., dalam masa 2 minggu nih kalau TV3 Suku dan krew2 hantu cilakessss Majalah 3 Suku tak mohon maap... lu orang kasi tunjal kepala diorang sekoq2.... hahahahaha....

Cuma gua terpaksa tarik balik salute respeks gua pada lu orang kerana... dalam dok melalak mintak TV3 Suku dan Mamat Zidul tu mintak maap... lu orang boleh la pulak I lap You (Kami Sayang TV3) dengan TV3 Suku tuuuu.... muakakakakakaaa....

Rupa-rupanya.... lu orang marah2 sayang laaaaaa..... hahahahaha.... dalam dok menghentam sempat lagi nak membodek... kah... kah... kah.... lu orang tak ubah macam MahaRajaLawak punya program daaaaaa.... piiirrraaaaahhhhhh.....!!!!

TV3 Suku sudah panggil lu orang Pelesit Jalanan aka Syaitan Jalanan... lagi lu orang mau I Lap You.... sama TV3 Suku... muakakakakaaaa...., lain kali kalau mau bunuh aarrrr... bunuh sampai mati laaaaa.... ini dah macam pilem tamil la pulak wakakakakaaaa.....!!!!

Lu orang ambik contoh macamana rakyat malaysia bunuh sama itu akhbar pencacai umno beb.... itu akhbar jamban aarrrr... sudah manyak hilang luit wooooo.... bayar saman... lagi aarrr... ada mintak sedekah sama orang ramai.... siapa yang bagi derma aarrr.. memang orang BODOH.... kah...kah.. kah.... manyak bodoh punya orang ooorrrrr....

Lu orang Bikers pun mau bikin itu macam jugak.... kasi hantam kasi bikin satu kempen besar-besaran BOIKOT TV3 Suku.... lepaih tu failkan SAMAN TV3 Suku...., gua manyak suka.... semua orang pasti suka jugak..., kenapa gua manyak suka... sebab gua orang jahat yang manyak benci sama umno laknatullah dan jugak barua2 anjing2 pencacai umno laknatullah wal haramjadah.... muakakakakaaa...

Itu Mamat Zidul lu orang jangan manyak hantam sama dia maaaaa.... kesian woooo... dia cari makan jugak... ikut arahan atasan... muakakakakaaa... lagipun kalau lu orang saman sama dia aarrrr... dia mana ada wang mau bayar maaaaa..... hahahaha...!!!!

Walau apa pun... lantak la sama lu orang, at least rakyat boleh tahu dan nampak bahawasanya... TV3 Suku dan Utusan Meloyakan satu mak satu bapak... "Perosak Fikiran Rakyat , Penyebar Dakyah Palsu dan Jahat"....


"BOIKOT TV3 Suku... BOIKOT UTUSAN MELAYU" 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP