IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno: Parti Paksi Kebodohan

>> Thursday, November 29, 2012

PAS bodoh... DAP jahat.. PKR kelentong... PAS kuda DAP... DAP kuda PAS.. PKR kuda DAP PAS... PAS sudah menyeleweng dari perjuangan asal... PAS sudah sesat.. PAS jahat buat doa kehancuran BN... PAS .. Jahattttt... PAS.. Jahatttt PAS... Jahatttt... Jahattttt... PAS JAHATTTTT..!!!
Punyalah bersemangat Muhyiddin Yasin menghentam PAS. Dalam pada dok hentam PAS upside down hadapan lembu2 jantan dan betina yang berkumpul dalam Dewan Penyangak World Trade Centre... semua lembu2 tersebut bertepuk kaki dan tangan penuh gumbira.... lastly Timbalan Penyangak umno kata apa tau...

"Marilah PAS dan UMNO bersatu demi kepentingan politik orang melayu"

Begitulah juga dengan Ketua Puterinya.... pong pang.. pong pang..., last sekali berdoa minta umno dan PAS bersatu... adoiiiiiyaaaiiii.... dah macam orang gila talak jer...!!!!

Macam citer rumahtangga berantakan jer... si suami kutuk2 isteri siap pelupuh kaki tangan semua naik... dah lunyai si isteri dibelasahnya.... lepas tu ajak projek.... hahahaha... itulah agaknya perangai umno laknatullah tuuuu...., macam tu punya sikap pun ada kaaa....!!!!

Woiiii... dalam umno lu orang boleh la buat macam tuuuuu.... spesies muka tampal kulit babi 15 inci, mana tau soal malu dan maruah... dalam umno semuanya halal beb...!!!!

Daripada umno laknatullah gilababi dok ajak PAS bersatu dengannya, alangkah baiknya jika umno dibubarkan dan ramai2 masuk PAS.... ada berani kaaaa....????

p/s: PAU kali ini adalah "Usaha memujuk PAS" selamatkan umno... hahahaha.... kalau nak mampus tu mampus jelah... janganlah menyondol macam babi.... bak pepatah "Hidung macam Babi, Ada hati nak Kahwin"... hahahaha.... umno laknatullah sememangnya Parti Paksi keBODOHan...!!!!


"BABI lagi MULIA dari Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP