IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tak Sabar...???

>> Friday, November 16, 2012



Bila dengar lagu macam ni... gua terasa seperti berada dalam zaman 1980an la pulak....!!!! hahahaha...!!!!

Pucuk Pimpinan Kerajaan yang ada sekarang ini tahap berfikir diorang macam zaman tok kaduk dulu-dulu, jenis otak letak celah kelengkang... akal pula kat tumit kaki...!!!!
Weiiii.... umno/bn propaganda murahan macam ni dah ketinggalan zaman laaaa...., jauh ketinggalan dari zaman Tunku Abd. Rahman. Jika nak bikin lagu pun biarlah ada mesej yang jelas dan membina. Kata nak bikin perpaduan..?
Bukannya bikin lagu yang liriknya terlalu murah bertaraf budak tadika Permata Rosmah Mansor, langsung tak membina sakhsiah. Inilah bukti Pimpinan Kerajaan yang lemah!!!
Samalah seperti satu iklan bangang dalam radio sekarang nih....,mesej yang hendak disampaikan ialah kononnya menyeru rakyat supaya tidak bercakap hal2 politik dan sikap tindaklaku pemimpin di kedai2 kopi dan mana2... bangang punya iklan.
Seolah-olah apa saja penyelewengan atau salahlaku pemimpin tak perlu sampai ke pengetahuan rakyat.... inilah caranya bagaimana pihak kerajaan cuba menyekat maklumat dan block minda rakyat.
Dengan harapan apabila minda Rakyat tertutup, maka mereka2 itu boleh terus berkuasa dan merompak negara dengan sesuka hati, tanpa pemantauan dan gangguan dari sesiapa. 
p/s: Ramai yang bertanya dengan gua bila nak PRU. Gua jawap... "berdasarkan arahan kepada Bernama, TV Al-Hijrah, Polis dan Kementerian Pelajaran... ianya pada bulan March 2013. Walau apa sekalipun ianya akan tetap berlaku, jadi tak perlu nak teka dan buat andaian sana sini...."
Jawab mereka pula... "Bukannya apa pun, sebab dah tak sabar rasanya nak tumbangkan Barisan nasional dan kuburkan umno parti pengkhianat melayu...!!!!"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP