IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Evolusi umno (update @ 12.45pm)

>> Sunday, November 25, 2012

Sebagaimana kita semua sedia maklum bahawa parti umno ditubuhkan untuk perjuangkan nasib orang2 Melayu... sebab itulah puak2 bangsa umno dalam setiap perhimpunan tahunan diorang di Pirates World Trade Centre akan menyalak dengan perkataan "Hidup Melayu".

Hatta bangsa mamak pun akan menyalak perkataan yang sama, tiba2 la pulak mamak bertukar jadi melayu. Itulah hasil transformasi yang dilakukan oleh Pengasas Umno Baru pada tahun 1988 iaitu si SyaiTun Mahadeath Kutty seekoq SyaiTun yang di kenali hipokritnya.

Kepada bangsa India jika mau jadi melayu tak susah beb...., lu orang pergi Perkim daftar mau masuk Agama Islam lepas tu isi borang jadi ahli umno... dalam tempoh satu minit lu orang sudah boleh menyalak "Hidup Melayu"... sebab lu orang sudah jadi Melayu maaaa....!!!!

Tapi sebelum itu lu orang harus dan wajib sedar bagaimana kejadian Bangsa Melayu Umno terjadi, evolusi kejadian bangsa umno telah bermula sejak 10 juta tahun dahulu seperti di bawah sinun;


Walaupun perubahan bentuk fizikalnya banyak berubah... tetapi sel2 otak mereka masih kekal sebagaimana sel2 otak nenek moyang mereka hingga ke hari ini. Dan apa yang ada pada hari ini adalah kemuncak evolusi perubahan mereka.

Mengikut kajian Profesor Kangkung dari UniObersiti Barisan Nasio-Anal, walau pada peringkat permulaannya bangsa ini mewarisi sel2 otak Beruk. Akibat pemanasan global dunia pada hari ini berkemungkinan besar menjadi faktor utama perubahan sel2 otak beruk mereka kepada sel2 otak Lembu seperti yang telah dibuktikan dari hasil kajian yang komprehensif sejak tahun 2008. Keputusan kajian di sini.

Sejak kebelakangan ini, ianya sudah menunjukkan tanda2 perubahan yang amat jelas sekali. Di mana sel2 otak Lembu sudah mula menular dari Utara hingga Selatan Semenanjung Malaysia. Bagaimana pun di bahagian Sabah dan Sarawak masih terkawal dan kini berada dalam pemerhatian.

Seperti lazimnya setiap tahun bangsa umno akan berhimpun beramai-ramai untuk memekik terlolong pada 27 November 2012. Profesor Kangkung juga memaklumkan bahawa beliau dan para saintisnya akan berkhemah di Pirates World Trade Centre untuk memerhatikan gelagat dan habitat alamiah bangsa yang dikatakan semakin pupus.

Akan tetapi, kemungkinan risiko kegagalan kumpulan saintis Profesor Kangkung mendapatkan data terperinci bangsa umno amatlah besar kerana baru2 ini salah seekor Panglima Tertinggi bangsa itu telah mengeluarkan arahan supaya wakil2 mereka dari 1Malaysia untuk menutup mulut dan tidak menyentuh isu2 sensitif.



Video ini merujuk kepada bangsa yang semakin pupus di Selangor baru2 ini. Lihat gambar ada iras tak spesies bangsa ini dengan pusaka nenek moyang mereka... muakakakakaaa.....!!!!

Itulah bukti saintifik dan biologi menerusi genetik DNA mereka yang menyokong kajian evolusi bangsa umno adalah benar dan satu kejayaan kajian yang membanggakan di abad ini.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP