IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mohon Doakan Semoga Syaitan Hancur...

>> Wednesday, November 28, 2012

Masa kecik2 dulu bila hujan lebat jer.... gua dan kawan2 cukup happiness beb, sebab dapat bermain dan mandi hujan di bawah cucur atap rumah.... kami akan berlari dari satu rumah ke satu rumah yang lain... lepas tu sliding dalam becak atau lopak air..... pergghhhh.... seronok kaaannnn... zaman kanak2 dulu....

Dalam syok happiness tu... tiba2 ada kilat dan petir beb... terus potong stim sebab Tok gua mesti jerit suruh berhenti dan masuk rumah, katanya takut di sambar petir. Lepas tu mula la dia membebel dengan cerita2 ramayana dia, kononnya Kilat dan Petir tu sedang cari Hantu Syaitan untuk di panahnya... wallahuaklam....

Masa tu zaman kanak2 beb... angguk jelah apa yang Tok gua storykan tuuuu...., Al-Fatehah buat Tok gua....


Ok.... apabila teringatkan cerita Arwah Tok gua, pagi tadi gua memanjatkan DOA supaya Allah menghantarkan Petir dan Kilat untuk menghancurkan Syaitan2 Jahat yang sedang berkumpul dalam Bangunan PWTC (Pirates World Trade Centre).

Semoga bangunan tempat berkumpulnya Syaitan2 laknat tu hancur runtuh di panah Petir bertalu-talu.... hehehehe..., semoga Malaysia terselamat dari kemusnahan angkara Syaitan2 yang di kenali itu....

Marilah kita pakat beramai-ramai berdoa supaya Allah memusnahkan perkumpulan Syaitan2 itu semua.... Ameen.... Ameeen.... Ameeen....!!!

Muakakakakaaaa......!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP