IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mari Bergumbira.... Belakang Pintu...!!!!

>> Friday, November 23, 2012

Sejak semalam gua tergedik-gedik gumbira... oooolllllaaaaallllaaaaa.... happiness wa cakap luuuu...., mandi ketawa.... makan pun ketawa... tengah dok kencing berak pun ketawa.... sambil buat kerja pun ketawa gelak guling2 beb.... hinggakan tumit kaki gua pun terasa seperti di geletek kegumbiraan yang tak tergambar rasanya... hahahahaha... muakakaka...!!!!

Happy... yeppy... sesangat setelah membaca di sini, di sini, di sini di sini dan di sini... berapa banyak sana sini daaaa.... hahahaha... nampaknya ramai yang gumbira... hahahahaha....!!!!

Mentang2 laaaa... ada jawatan Menteri... dah macam Menteri2 kat Negara India la pulak, bila dah ada kuasa berasa diri macam Raja Lanun... boleh buat sesuka hati lepas tu aniaya orang yang pecahkan pekung kejalangannya... bangsat punya makhluk...!!!!


Sejak dulu, kini dan selamanya... gua pernah katakan dalam posting2 gua sebelum ini, antara Menteri2 yang dok ada dalam Kerajaan Malaysia nih... mangkuk hayun inilah yang paling gua benci sekali, memang benci tahap gaban dengan dia nih... sebab dia punya bodek... dia punya ampu... dia punya busuk hati... dongki... pelbagai... paling tak bleh blah... dia punya putar belit..., ular sawa yang kuat membelit pun surrender beb....!!!!

Gua memang selalu berdoa dan berharap suatu hari nanti Menteri Pokemak nih... di hukum cacat seumur hidup... (jangan bagi mampus beb... kalau mampus terus..., itu jelah sekali menteri pokemak tu merasa sakit, tapi bagi cacat seumur hidup biar si botak monopause nih merana..., nak lagi best... telanjangkan dia... lepas tu ikat kat pokok yang banyak kerengga... dan pasang tape recorder... lu orang dengarlah dia punya karaoke... perghhhhh.... hahahaha...).

Sebelum ini pun ada antara posting gua yang memohon jikalau BN menang lagi PRU-13 (menang menipu)... harap si Najib Mongolia tak lantik laaaa... Menteri Otak Tepu ni jadi Menteri lagi... begitulah tahap benci gua pada si Botak Jendul anak takda mak bapak nih.... si Yatim Celaka Besar... hahahaha....

Woooiiiii.... Mampus lu.... Mampus lu... Mampus lu... 44 kali..., harap Kerajaan Indonesia mengotakan apa yang di kata.... lepas tu tangkap sekali bini dia si Mona Fendey tu... humbankan ke Lombok supaya di rogol beramai-ramai... hahahaha...!!!!

Gua kalau dah menyampah... paham2 jelah...., sampai dalam kepala hotak gua nih selalu terbayangkan jika ditakdirkan Malaysia ni seumpama negara2 luar seperti Thailand, Amerika, Negara2 Timur Tengah dan banyak lagi..., di mana senjata senang dapat... gua rasa gua lahhh.... orang pertama yang berkecaikan kepala jendul Menteri Pokemak tuuuuu....!!!!

Win-Win Situations kepala hotak tok nenek moyang dia laaaaaa..... BANGANG, BINGGAI, GOBLOK... punya Menteri Tote Pendek nafsu Lembu....!!!!!

Kesimpulannya, isu ini berjaya membuatkan gua ketawa dan bergumbira.... jom kita bergumbira sambil berDOA... supaya Menteri Otak Tepu ni MAMPUS di Indonesia.... hahahaha... MELAYU HAPRAK...!!!!

Setiap kali nampak Lembu... Teringatkan umno yahudi melayu laknatullahhhh....!!!! Kenapa eeekkkkk....????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP