IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamak Pariah Seperti Reezal dan Shahrizat Tak Tahu Maksud "Istidraj".

>> Friday, November 30, 2012

Seperti yang selalu gua gambarkan perihal sikap keturunan keling pariah mamak/mami..., perangai tak senonoh bajet baik.... khaaaakkkk ptuiiii wa cakap luuuu.... hahahaha...!!!!

Hanya Melayu2 bangang dalam umno laknatullah jer... yang sanjung dan sanggup melantik keturunan mamak nih jadi pemimpin diorang untuk parti yang kononnya perjuangkan hak orang melayu... adakah melayu2 umno semuanya bodoh2 belaka... yesssss... memang bodoh dan bertambah bangang dan tolol..... hahahaha...!!!!


Bangang 1;
Shahrizat Abdul Jalil hari ini mendakwa Portal Berita Malaysia memberi "liputan yang tidak adil dan tidak bertanggungjawab" terhadap Barisan Nasional tidak seperti Utusan Melayu.

Oleh kerana keikhlasannya dalam membuat laporan itu dakwa Sharizat, Allah bersama Utusan Melayu.. Shahrizat juga berkata beliau tabik kepada media milik UMNO itu dan Ahli Lembaga Pengarahnya Abdul Aziz Ishak kerana punya keikhlasan dalam memperjuangkan agama, negara, negara dan rakyat.

"Jangan takut. Mengapa? Kerana, akhirnya, Allah adalah dengan Utusan."

Dah la benggong tambah lagi dengan bangangnya... samalah dengan BODOHnya Lembu seperti umno... muakakakakaaaa.....!!!!

Bangang 2;
Allah memilih Umno untuk diberi amanah dan kuasa bagi melakukan kerja Islah di negara ini.

Dalam ucapannya, mamak paria haramjadah ini turut mempersoalkan gelaran "Musyidul Am" yang diberikan PAS kepada pemimpinnya Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Gelaran "mursyid" itu bermaksud "petunjuk", tetapi Nik Aziz sebelum ini didakwa memberi gambaran bahawa Umno merupakan parti murtad, kata Mamak Pedukang Anak Paria Haramjadah mana ntah.


"(Sebaliknya) ini 'Mudhilul 'Am, penyesat nombor satu," katanya sambil mambaca sepotong ayat Al-Quran yang menceritakan tentang kisah nabi Musa dan Fir'aun.
Di atas tu ada dua kes bangang setakat ini yang berjaya dipertontonkan kepada rakyat oleh 2 ekoq Mamak Paria yang berada dalam Parti Melayu. Itulah sikap dan sifat Mamak Mandaliar yang sanggup menempekkan muka mereka dengan kulit BABI 15 inci demi ampu dan bodek.

Mamak Paria 2 ekoq nih dan ramai lagi yang dok ada dalam umno adalah parasit dalam parti orang2 melayu. Seperti Paduka Mantan Presiden mereka juga iaitu si Syaitun Mahadeath... diorang nih sanggup jual dan pergunakan agama serta apa saja bagi mencapai hajat dan impian diorang... perangai mamak memang celaka dan haramjadah.

Yang Mamak Betina kat atas tu lu orang dah tau macamana dia sekeluarga songlap duit rakyat/projek NFC untuk laki dan anak2 lembunya...

Si Mamak Jantan tu pulak... seharusnya pergi bagitau kat Sultan Kelantan bahawa beliau selama ini dah ikut ajaran sesat TG Nik Aziz. Ajaran yang tak sesat adalah seperti yang Sultan Pahang, Sultan Johor dan yang lain2 buat... itu barulah ajaran yang betul dan benar mengikut fahaman Islam Mamak haramjadah ini, contohnya agama islam mamak anakharam ini mengajar dan menghalalkan perkara seperti gambar di bawah;


Hahahaha.... ini barulah Islam yang dipegang dan di anuti oleh...
si Mamak Pukimak Pedukang nih....!!!!

Jika mamak jantan betina ini mendakwa Allah memilih Utusan Melayu dan umno selama ini dengan alasan yang diorang berikan tuuuu...

Maknanya... Allah hendak membuktikan kepada rakyat Malaysia bahawa gunakanlah AKAL yang diberikan untuk membezakan baik dan buruknya umno selama ini. Siapakah juara fitnah, siapakah yang persenda Al-Quran dan Sunnah Nabi, siapakah juara Rasuah, siapakah juara maksiat, siapakah juara judi, siapakah juara penipu, siapakah selama ini juara merompak harta negara dan siapakah juara kerja2 kotor selama ini...????

Selama ini dengan apa yang terjadi kepada ekonomi dan penyelewengan wang rakyat bukanlah hasil kerja dan pentadbiran Pakatan Rakyat, selama 55 tahun barisan nasional/umno yang memerintah dan berkuasa ke atas negara ini, hasilnya dengan beban hutang negara yang sudah melepasi paras jaminan kerajaan, siapakah juara yang memerintahnya...???? Lu orang carilah jawapannya sendiri....!!!!

Justeru itu..., Allah telah membuktikan kepada kita semua bahawa umno/barisan nasional sudah tidak relevan lagi untuk mentadbir negara.... Apakah lu orang semua tak yakin dengan BUKTI yang telah Allah tunjukkan kepada kita selama 55 tahun ini. Sendiri mau ingat laaaa....!!!!

Kesimpulannya...., perumpamaan yang secocok dengan 2 senario bangang di atas ialah..., janganlah kita menjadi BODOH seperti.... umno....!!!!!

Cuba tanya puak2 umno laknatullah, Mamak2 Pedukang dalam umno termasuklah yang 2 ekoq kat atas tu... apa makna "Istidraj".... gua kompom Presiden umno pun tak boleh jawap beb....

Dan itulah apa yang berlaku sekarang ini dalam parti umno laknatullah..., itupun puak2 laknat umno masih belum sedar lagi beb.... malahan menjadi modal dan berasa bangga dengan "Istidraj" yang diorang terima.... hahahahaha.... cuba ulang sekali lagi... "Jangan jadi BODOH MACAM SIAPA...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP