IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kuang... Kuang.. Kuang.. Penyangak..!!!! Marah... Yeaaa...!!!!!

>> Tuesday, November 27, 2012



"Kalau dipandangkan jasa umno menuntut kemerdekaan, kalau tak kerana umno menuntut kemerdekaan dan memajukan negara ini, umno adalah rakyat, umno adalah manusia yang ramai"

Itulah kata2 seorang YB daripada Kuang Selangor, ntah apa ke namanya gua pun tak mau ambik pot... hahahaha....!!!!

Tau pulak dia marah eeekkkk.... bila umno digelarkan sebagai Penyangak Tanah Rakyat...., bila Pemimpin Ulul Amri Wassatiyah kepala bana diorang si Najib haramjadah... mengHARAMJADAHkan peneroka Felda lima enam bulan yang lepas tak berkokok pulak YB-YB Babi umno sekalian... semuanya senyap membisu macam Anjing nampak Ghost.

Memang dasar pundek haramjadah YB-YB umno nih.... kononnya berlagak pandai tapi dalam masa yang sama menunjukkan kebodohan diri sendiri... ntah malaon haramjadah mana laaaa... yang bagi undi kat YB Kuang... Kuang... Kuang... nih.... hahahaha...!!!!

Dia suruh YB Sekinchan pakai akai... tapi lu orang boleh dengar sendiri kaaannn... apabila dia kata umno adalah rakyat... muakakakakakaaaa..... dia sendiri pun cakap tak pakai akai, harap tengkorak kepala saja yang besar... akal kat tumit kaki... bodoh punya YB Kuang.

Lu orang tengok muka dia... ada rupa Penyangak tak...????... muakakakakaaaaa....!!!!
Macam muka Samseng Kampun Dusun pun ada jugak kaaannn...!!!!

Antara umno dengan Rakyat pun tak tau nak bezakan... apa punya sangap laaaa... YB Kuang nih..., lepas tu macam gangster pulak tuuuu... perrggghhhh....!!!!

Perkataan Penyangak tuuuu... BIADAP la weeiiiii....
Perkataan Haramjadah tuuuu... tak biadap... dan adalah bahasa sopan lagi tertip....!!!!

Itulah contoh kefahaman bangsa melayu umno yahudi laknatullah selama ini.... nak kena hantar balik ke Tadika Permata, supaya Rosmah Mansor boleh bagi tarbiyah sikit dalam bab pemahaman bahasa.

Selama 55 tahun ini... umno adalah Raja segala Raja-Raja di Malaysia. Raja Berperlembagaan pun takut kucut tulur sama umno wa cakap luuuu....!!!! Sanggup jadi puppets dan tukang baca teks ucapan yang disediakan oleh juak2 umno yang cari makan dalam Istana... selebihnya umno yang aturkan... muakakakakaaaa... so... siapa Raja yang sebenar... cuba habaq mai kat cheq... banyak sangat la lu orang punya wayang nak menipu rakyat... cissss...!!!!

Weiiii.... lu orang layan laaa... video tu dulu... gua nak pergi cirit sekejap sebab dah tak boleh nak tahan dah dengan lawak Mega Gilababi dari YB Kuang... Kuang.... Kuang... tuuuu....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP