IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kisah JPJ dengan Kamera AES Mereka Yang Bangang.

>> Thursday, November 08, 2012

Bila sembang pasal kamera AES... puak2 mamak keling kat Penang sokong bagai nak rak...., bodek punya pasal tapi merempat jugak nak cari makan... hahahaha....

La ni... dalam Parlimen puak2 bn pun dah jadi pembangkang kerana membantah perlaksanaannya... disuruh kaji semula... tetapi JPJ dan Kerajaan bn masih berdegil dan nak teruskan jugak, alasan bagi menghalalkan matlamat diorang nak cekau duit rakyat macam2 lahhhhh....

Gua sangkakan menatang kamera AES yang harga ratusan ribuan hengget nih canggih bebenor... rupa-rupanya ada tahap bangangnya jugakkkk.... muakakakakaaaaaa....!!!! Lu orang baca di sini.

Kat bawah nih dah di alih bahasakan dari bahasa penjajah kepada bahasa yang puak2 bangang umno yahudi laknatullah dan mamak keling penang boleh paham...

Seorang pemandu telah menerima saman dengan gambar yang menunjukkan dia memandu Toyota Camry putih dengan nombor plet PKR 1811 pada kelajuan 145 km/j di lebuhraya Plus. Yang amat melucukan ialah dia tidak memiliki kenderaan tersebut dan tidak berada di tempat kejadian pada waktu tersebut. Kenderaan dia ialah Toyota Harrier berwarna hitam dengan plet nombor PKR 181.
Lebih melucukan apabila dia mengadu hal tersebut ke JPJ, tiada seorang pun pegawai JPJ yang tahu bagaimana hendak memperbetulkan kesilapan tersebut.
Kesimpulannya, taklah bijak mana pun kamera AES ini, tak boleh beza antara kenderaan warna hitam dengan putih. Tidak boleh beza antara Harrier dan Camry. Dan tak tahu membaca pula tu, beza antara PKR 1811 dengan PKR 181.


Persoalannya disini... mana satu yang BANGANG...????

Kamera AES
Pengkalan Data JPJ
Pegawai JPJ
Pengarah JPJ

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP