IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Tak Terlibat OK...!!!!!

>> Wednesday, November 28, 2012



Hehehe.... gua no komen ekkkk.... dan gua tak terlibat dengan dosa kering dalam video tuuuu... please....!!!! Sebenarnya.....

Gua jalan2 kat lorong gelap YouTube... tiba2 gua terjumpa video nih.... eerrrr.... jangan la tangkap gua..., gua tak salah beb... gua terjumpa jer... natang video tuuu...!!!!

Skang gua dah campak buang video tu kat Sungai Pahang beb... gua tak nak terlibat dengan benda2 macam nih...

Gua tau... ini semua fitnah ni... mana mungkin Ketua Agama Islam boleh buat macam ni... ini editing kamerashopping kompleks jer... ni....!!!!

Lu orang kalau terjumpa video ni..., tolong serahkan kat Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia..., kalau boleh serah sendiri kepada Menterinya tau... lepas tu lari sejauh mungkin beb... sebelum teraniaya ditangkap oleh penguatkuasa Malaysia.... itu barang banyak bahaya wa cakap luuuu....!!!!

hahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP