IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Betul Ke Melayu2 Dalam UMNO Beragama Islam...????

>> Wednesday, November 21, 2012

Gua yakin ramai sudah tahu, peka dan faham bebenor, jikalau penyokong atau pemimpin PR buat laporan Polis... tindakannya hehehehe... macam siputbabi pun ada... macam tak bersiput pun ada jugak... paling best... Polis tolak jer siputbabi ke bawah karpet... muakakakaka....

Tetapi..., jikalau penyokong atau pemimpin umno buat laporan polis... hahahaha... laporan belum siap bertaip lagi... semua anggota bercempera pergi siasat dan tangkap orang itu ini... muakakakakaaa....

Dalam firasat lu orang sanggupkah Polis memBANGANGkan anggotanya untuk siasat Laporan BANGANG ini..., hahahaha.... kita tunggu dan lihat...!!!!

Kemudiannya, gua tertarik dengan ayat pencacai betina dalam link tersebut. Katanya... "Hati kami tersentuh. Kami orang Melayu beragama Islam dan tuduhan ini sangat  melampau yang menyerlahkan sikap sebenar Pas dan Mursidul Amnya Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat,"

Gua bold dan merahkan... supaya lu orang terbalikkan ayat betina tuuuu...., maknanya ada juga orang melayu yang bukan beragama Islam seperti....

Mamat ni apa nama... anak sapa... Melayu ka... Mamak kaa.... Melayu Islam kaaa... Awat dia meniaga Arak...???? Orang Islam boleh meniaga Arak kaaa....???? Ularmak Fathul Bebiri... tolong fatwa sat....????

Lu orang kenal kaaaa... orang melayu yang ni pulak... kalau dah melayu sudah tentu2 Islam kaaannnnn.....!!!!

Macam Malaun ni pun Islam jugak keee....???? hahahaha,,, mengaku Islam tapi boleh buat benda Haram.... hahahaha... memang haramjadah...!!!!

Ini... Melayu Islam bertaraf Ulul Amri... sudah tentu2 lu orang semua tersangat kenal kannnn... maklumlah Perdana Menteri kesayangan lu orang....muahahahahaaaa....!!!!


Dan inilah rupa sebenar Melayu yang mengaku Islam sebenarnya.... hahahaha...!!!!

Isshhhh.... kalau nak tepek gambar Melayu mengaku Islam nih.... banyak beb dalam umno parti laknatullah tuuuu.... lu orang pun kenal semua Melayu2 dalam umno yang mengaku Islam tapi amalan atau akidah keIslamannya tuuuu... tak mengikut Al-Quran dan Sunnah pun.... hahahaha....

Jadi jikalau tak ikut hukum hakam serta perintah Allah dan Rasulnya.... bolehkah di iktiraf keIslaman melayu2 dalam umno tuuu... fikir2 kan lah....

Kalau sebut Melayu Murtad... marah la pulak... kalau sebut Melayu Kafir... maunya diorang bawak parang.... bila sebut bodoh macam umno diorang sengih jer... bila sebut diorang Jahil... mau di ajak bertumbuk... itulah umno laknatullah dan pemahaman Islam mereka... muakakakaaaa....!!!!

Habis tu nak kategorikan Melayu2 umno tu sebagai Melayu beragama APA....???? Melayu beragama E-Selam boleh takkkk....???? Asal ada bunyi sebutan iras2 Islam sudah laaaa... ahakkkzzzz.....dah setakat itu jer yang diorang paham... layan jelah... hahahaha...!!!!

APA punya bangang laaaa... melayu2 dalam umno laknatullah nih... dengan DOA pun takut..., selalunya orang bersalah jer... yang takut dengan DOA Laknat nih..., kononnya mengelirukan umat Islam... wallaaaweeiiii... selama ini pun umat Islam Malaysia dah lama konfius dengan Islam 55 tahun umno laknatullah nih... tak caya cuba lu orang tanya Bini Perdana Menteri dan Menteri sekaliannya...

Oooiittt... Mad Noor Deris pun buat laporan polis jugak ke.... hahahaha.... Mad Sewel bertuhankan RM nih cuba nak heret Sultan Kelantan la pulak.... kah... kah... kah.... masih di takuk politik BANGANG zaman Mahadeath... hahahaha...
Nota: Marilah kita semua umat Islam Malaysia perbanyakkan DOA samada di rumah secara individu atau berjemaah sekeluarga, di Masjid2 dan di Surau2 atau dimana sahaja selagi boleh kecuali dalam tandas dan tempat2 kotor juga maksiat, marilah kita pakat2 berDOA kehadrat Allah SWT supaya parti umno/barisan nasional tumbang dalam PRU-13, Hancur dan Pupus dari mukabumi Malaysia.

Selagi masih ada kesempatan untuk berDoa... pulunlah semahunya. Kerana tidak lama lagi "DOA akan di HARAMKAN." di Malaysia.... muakakakaaaa....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP