IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apabila Pariah Penang Meracau Gilababi...!!!!

>> Friday, November 02, 2012

Perghhhhh.... bila mamak pariah Penang meracau gilababi sokong AES...????

Di dinimalam aka pagi2 buta camni bikin gua gelak guling2 beb... nak menepek atas perut pun tak boleh pasal..... hehehe.... aduhai dah tak tau nak cakap apa dah... selagi namanya Mamak + Pariah = Mamak Pariah... dia punya aksi bodek terlampau tu dah boleh bau menyeberangi Selat Benggala beb.... hahahaha....

Weiiii... mamak dan india mabuk sekalian, lu orang dah tertelan kek taik ke.... bodek punya pasal sanggup bayar saman daripada sistem bangang (AES) tuuuu... hahahaha....

Eloklah yang mati tu... puak2 yang pegang banner dan buat demo bodoh tuuuu... senyumlah puas2 sebelum lu orang mampus eksiden nanti... hahahahaha... bangang punya spesies..!!!!

Nih gua nak bagitau kat mamak2 pariah yang akal semuanya kat tumit kaki, gua bukannya tak sokong sistem AES tu... gua sokong beb...., tapi biarlah prosedurnya dengan cara yang betul... bukannya secara bodoh seperti yang di ajukan oleh keraaaaaajaan barisan nasional, secara jelasnya nak mengaut duit rakyat melalui cara/akta yang diluluskan oleh Parlimen.

Weeiiii... mamak2 pariah sekalian, lu orang pergi berambus balik India kalau nak buat huru hara kat Malaysia nih.... bangang tak sudah2... dah bagi menumpang di Malaysia patut2 bersyukur laaaa.... ini selalu buat benda2 Bodoh yang membuatkan orang menyampah laaaaa... lu orang kena ingat ini Malaysia laaaaa... bukannya India.... bodoh wal bahalol....!!!!

Kepada kaum India pulak... lu orang semua jangan laaaa.... termakan dakyah songsang puak2 MIC dan mamak keling Penang tuuuu.... mamak2 pariah Penang tu semuanya kaki hasut, kaki fitnah dengan mempergunakan orang lain untuk kepentingan diorang beb....

Selagi MIC bersekongkol dengan umnoporno selagi itulah masyarakat India terpinggir..., yang kaya raya semuanya yang ada jawatan dalam parti... lu orang sendiri pun tau kaaannnn....???

Walllaaaweeiiii.... pendemo2 sekalian..., lu orang nak makan minum pun hidup merempat.... lagi ada hati mau sokong bayar saman sistem bangang tuuuuu.... jangan jadi lembu NFC laaaaa.....!!!!

******************************

Paling bangang apabila kamera AES dari budget JPJ (Keraajaan), sistem pengkalan data pun dari JPJ tapi tukang kutip saman adalah 2 buah syarikat kroni yang dilantik... hahahaha.... nampak sangat dengan suka sukinya nak songlap rakyat Malaysia secara terang-terangan.

Lu orang tengok sendiri laaa... penipuannya dalam gambar tuuu...
JPJ pulak macam takda maruah dan Integriti

Apasal bukannya JPJ sendiri yang kutip duit saman tuuuuu.....????

Itulah pasalnya mengapa keraaaaajaan barisan nasioanal aka umnoporno WAJIB di tumbangkan dalam PRU-13 nanti.... kerana diorang semuanya adalah perompak, penyamun duit rakyat.... Mampus Najib Razak... Mampus umno... Mampus Barisan Nasional.... dan Mampus jugak Mamak2 Pariah kaki bodek kaki ampu "United Mamak Naina Organisations"... lu orang lah makhluk paling celaka di Bumi Malaysia....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP