IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Wow... Teloq Dia Besar Laaa...!!!!

>> Friday, October 19, 2012


Semalam gua dah selit pasal puak2 dayus kat sini. Hari ini salah satu dari kumpulan dayus tu sudah tak dayus lagi... dan diorang punya teloq dah keluar dari kerandut masing2... punyalah besaq.... syabas.. syabas... tahniah.. tahniah...!!!!

"Soal Islam, tiada kompromi daripada PERKASA. Haram umat Islam dalam PERKASA memilih pihak yang menghina Islam," kata Syed Hassan.

"Sudah berkali-kali PERKASA ingatkan MCA supaya jangan hina Islam dan mana-mana pihak pun jangan sesekali politikan Islam. (Presiden MCA Dr) Soi Lek masih ada masa untuk tarik balik kenyataannya itu sebelum terlambat. - Mkini
 

Apa nama ka nama dia tadi.... hahahaha...Syed Hassan Syed Ali. OK... bro.. at least gua salute atas pemdirian lu bro... errr... lu punya big boss mana bro... masih kat celah kangkang bini lagi ke....???? hahahaha....

Cuma gua skeptikal jer... dengan pendirian puak2 lu samada ianya berunsur politik atau ikhlas kerana agama... al-maklumlah... si cina pelakun lucah haramjadah tu dah berkali-kali menghina Islam dan inilah kali pertama gua terbaca Perkasa mahu melawan... sebelum2 ini lu orang macam takda teloq jer....

So... gua harap itu bantahan ikhlas dari puak2 lu...., dan gua harap lu orang istiqhamah dalam perjuangan menentang penghina agama nih... terutama sekali terhadap keparat haramjadah di bawah ni.... lu pun kenalkan muka penentang hukum islam nih... muakakakakaaa...!!!!


Ada bran ka... Perkasa mengharamkan undi kepada umno/bn.... muakakakakaaaa...., pasal tu gua katakan skeptikal sikit sama lu punya kenyataan bro.... sendiri mau ingat aaarrr....!!!!


Ini Pengasas umno Baru yang ditubuhkan pada tahun 1988. Kini popular dengan gelaran Bapak Syaitun dikenali, Anaknya pula penjual Air Kencing Syaitan. Syaitan tidak suka pada hukum hakam Islam sejak zaman Nabi Adam lagi...!!!!

Sepatutnya tiada kompromi juga buat umno baru beb... baru la cakap serupa dia punya bikin... wa cakap luuuu....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP