IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno Paksi Kejahatan...!!!!

>> Tuesday, October 23, 2012

Saya, MOHAMAD KHIR BIN TOYO, dengan ini memohon maaf kepada YB RONNIE LIU TIAN KHIEW , Ahli Dewan Undangan Negeri untuk Pandamaran dan juga EXCO Kerajaan Negeri Selangor kerana telah menyebabkan dicetak dan disiarkan di suratkhabar China Press bertarikh 9.5.2008 sebuah Artikel bertajuk “Khir Membongkarkan Laporan Polis Liu Tian Khiew Pernah Bercampur Tangan Dalam UrusanMenghapuskan Kegiatan Pelacuran ” di mana saya merujuk YB RONNIE LIU TIAN KHIEW sebagai telah menghalang pegawai-pegawai MPSJ dan polis dalam operasi menutup sebuah hotel di Puchong di mana saya gambarkan sebagai sebuah pusat pelacuran.

Saya juga memohon maaf kepada YB RONNIE LIU TIAN KHIEW kerana terus menggambarkan beliau terlibat dalam kegiatan seumpama itu gambaran yang mana adalah tidak benar sama sekali.
Saya benar-benar menyesal kerana menyebabkan YB RONNIE LIU TIAN KHIEW mengalami kesusahan yang amat akibat penyiaran Artikel tersebut.

Saya dengan ini menarik balik kesemua kenyataan yang dibuat terhadap beliau sepertimana terkandung dalam Artikel tersebut dan memohon maaf tanpa syarat terhadap beliau. - Hrkh.
Kat sini pun ada... Mkini.
Lu orang jangan cari kat utusan meloyakan memang takda beb... TV3 suku...???? kah... kah... kah.... memang kompom takda punyeaarrr....!!!!
 
Apasal laaaaa... hari ni hati gua girang sekali.... kah.. kah... kah....!!!!
Weiiii.... puak2 membabi buta celakes2 umnoporno sekalian.... apa macam beb...???? Dah terbukti sekarang nih... rupa sebenar haramjadah umnoporno... iaitu banyak hal yang tak elok dan menjijikkan... tapi takpa gua memang tak mau sebut semua kejahatan umporno yang lebih jahat dari iblis.
 
Cukuplah ambil contoh depan mata yang sedia ada nih.... "Fitnah" adalah permainan puak2 umporno apatah lagi dengan penglibatan media cetak dan elektronik yang asyik membayar saman dan yang gilababi seperti TV3 suku menjadi lidah iblis mereka... RTM tu dah memang Iblis besar diorang.... hahahaha...!!!!
 
Dalam suka-suki ni pun... gua geram jugak beb dengan si Ronnie Liu, si Cina Komunis, Chauvanis dan apa sajalah gelaran yang diberi oleh puak2 umnoporno kepada DAP tu boleh pulak terima permohonan maaf Jawa Keparat tuuuu....!!!! Perhggghhhhh...... nak jer gua starlite kepala Ronnie Liu...!!!!

Lain kali kalau untuk puak2 haramjadah daripada umporno tuuuu... jangan kasi muka beb, praktikkan prinsip "Tiada Maaf buat umno"... dah 55 tahun menyusahkan rakyat dengan segala penipuan dan fitnah. Lagi mai di maafkan lagi kaaaa...???? kasi penerajang komunis jelah buat pengkhianat bangsa dan agama nih...!!!!

Buat pencacai2 umno yahudi laknatullah sekalian, dengan pengakuan kawan Jawa lu orang tu... dah terbukti selama ini apa saja tuduhan umnoporno sepanjang 4 tahun lebih ini kepada Kerajaan Negeri Selangor adalah fitnah politik semata-mata.

So... apa yang Noh Omar dan kuncu2nya.... eehhhh... lu orang semua la puak2 pencacai umnoporno, telah bersubahat membuat fitnah terutamanya blogger2 umnoporno. Kononnya mengaku sebagai melayu islam, lu orang pasti tau apa hukum "Fitnah" dan bersubahat dengan "Fitnah" dalam Islam....????
 
Opppssss... Sori beb... gua lupa aarrr.... lu orang pencacai/pemimpin umnoporno memang melayu yang mengaku Islam... cuma Islam pada nama jer... Islam Warisan... hahahaha... setakat glamouresss dengan nama Islam jelah...!!!!
 
Iman...????
ptuuuiiii... kantoi wa cakap luuuuu... lu orang umno mana ada iman, pasal tu perangai lu orang macam HARAMJADAH.... muakakakakaaaaaa....!!!!
 
Sesiapa yang berkawan dengan puak2 umno... pasti jahanam beb....!!!!
contohnya LEMBU... apabila terlibat jer... dengan umno, habis rosak nama baik puak2 binatang yang bernama Lembu, siapakah yang mencabul dan menjalangkan nama baik binatang bernama Lembu...???
 
Lu orang pun tau siapa kaaannnnn.... hahahaha....!!!!
Cuba lu orang tanya pulak dengan "Babi"... apa komennya pasal umnoporno nih.... keturunan "Babi" pun malu beb...!!!!

"UMNO adalah Partai PAKSI KEJAHATAN"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP