IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tajuk apa ekkk...??? Najib Razak...!!!!

>> Thursday, October 18, 2012


Baca sambil layan lagu blehhh... hahahaha....

Ok.. guys.... dah dua tiga hari gua dok fikir nak release atau tidak... nak taknak... nak taknak... tapi demi memampuskan umno/bn yang bermaharajalela, seolah-olah diorang jelah yang hebat dan gah mentadbir Malaysia selama ini... so gua nekad dedahkan jelah tapi tak sepenuhnya... sorry beb...!!!!

Dalam FB gua minggu lepas..., ada posting yang mengisahkan makan malam dengan dot... dot.. dot... beberapa malam yang lepas.... dalam majlis apa...??? hehehehe.... syyyyhhhhh.... coverline... coverline.... hahahaha.... rahsia negara beb...!!!!

So... dalam dok sok sek sok sek... bla.. bla... bla.... terkeluarlah cerita pasal PRU-13, secara ringkasnya bersiap-sedialah wahai PR... bahawa ianya akan di adakan pada bulan December 2012. Pihak atasan/dalaman Media Elektronik semua dah tau perkara ini dan diorang sekarang ni pun dalam preparations menghadapi PRU-13.

Seperkara lagi.... dalam tempoh sebulan dua ini, satu video berkaitan Pakatan Rakyat telah siap di edit dan akan di upload ke Youtube sempena PRU..., ianya juga menjadi bahan yang akan dikutip oleh stesyen TV belaan umporno untuk tayangan propaganda kepada makcik pakcik yang buta internet... hahahaha....

Isipati video tu menghentam Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat yang tak tau memerintah dan khususnya part kejahatan Anwar Ibrahim difokuskan sepenuhnya.... hahahaha.., so... Anwar Ibrahim... dalam video tu.. lu adalah manusia paling jahat di Malaysia... hahahaha...!!!!

Dan dalam tempoh itu juga...., jika gua tak silap kefahaman dengan apa yang gua dengar (sebab banyak sangat lalat pot.. pet.. pot..pet... tepi telinga nak tunjuk skill kebodohan masing2), angin yang bawa perkhabaran tu kata...,


Perdana Menteri yang mengaku beragama Islam selama ini walau tak tau jawapan contoh najis Mughalazah yang di tanya oleh murid sekolah rendah, Perdana Menteri ini jugalah yang akan mengumumkan bahawa kerajaan barisan nasional bersetuju untuk melaksanakan hukum Islam iaitu Hukum Hudud (hampir menyembur air yang gua minum... tersedak beb.. kah... kah... kah...) akan tetapi ianya versi umno/bn... yang kononnya adil kepada rakyat berbilang kaum di negara ini.

Strateginya, secara saikologi.... ianya adalah suatu perangkap khusus untuk mengenakan PAS, apakah PAS akan membantah perlaksanaan Hukum Hudud tersebut..., jika PAS atau Pakatan Rakyat cuba membantah..., apakah natijahnya... then.... itulah backfire yang PAS akan terima.

Dalam kepala hotak gua pada masa itu... terus synchronized kenyataan si Lidah Panjang dan Anjing umno sejak dua menjak ini... hehehehe... make sense beb....!!!! Tak sia-sia bayar upah RM78 juta setahun untuk kepala hotak yahudi... hehehehe....


Nak citer lelebih pun tak boleh gak... pandai2 laaaa lu orang nilaikan, bagi gua wallahuaklam...!!!! Cuma nak pesan kat Najib Nazak tu... strategi modus operandi lu mungkin boleh attracts sebilangan kecil rakyat yang blur.com atau separa cerdik... sebab majoriti rakyat Malaysia khususnya Melayu ramai yang dah 100% cerdik beb... hanya lu (Najib Razak and the gang) penchachai umno/bn jer... yang masih dalam tempurung kebodohan terlampau...!!!!

hahaha... gua nak cabut lari ke Switzerland sebelum gua di gestapo.... adiossss......!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP