IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Semuanya Muka Melayu... hahahaha...!!!!

>> Saturday, October 13, 2012

Laaaa.... tak masuk penjara lagi beb...!!!!

Penyangak aka Penyamun Sabak Bernam (Ahli Parlimen) bn nih.... dah kantoi dan selamat berholidays di hotel jeriji besi, makan tanggung berak cangkung selama aannnaaammm... tahun laaaa.... pastu kena bayar denda lagi RM400 ribu, atas tuduhan melakukan tuntutan palsu RM80 ribu.

Aaaaapppaaa... diaaaa.... RM80 ribu jer.... RM80 ribu punya pasal kena penjara 6 tahun dan denda... muakakakakakaaaaa.... padan dengan muka lu orang, inilah jenis melayu umno wa cakap luuuu...., tapi masih ramai lagi yang berkeliaran di luar sana... hahahahaha....!!!!

Si malaun yang menipu dengan RM ratus juta tu pulak di jatuhkan hukuman penjara setahun jer.... kenapa eeekkkk....????

Walau setahun penjara sekalipun.... malaun haramjadah kat bawah nih masih bebas lagi berkeliaran di luar sana..., bila masanya nak sumbat si toyol katek nih ke dalam beb..., takan kes rayuan tak selesai lagi kot... dah hampir 2 tahun nih...!!!!

Memandangkan muka2 melayu nih dari umno/bn...., walau dah dapat hukuman penjara pun, masih boleh main tangguh2 lagi beb... memang cibai wal haramjadah wa cakap luuuu.....!!!! Jika rakyat biasa yang curi susu untuk anak yang kelaparan... dah pasti wal kompom terus masuk penjara... hahahaha... itulah keistimewaan jadi VIP umno...

Gua tak sabar nak buat sedekah pisang kat beruk2, kera2 dan monyet2 di Zoo.... meraikan masuknya si Bapak Toyol penyangak wang rakyat Selangor kedalam penjara...

Weiii... Wak Jawa nih bila nak sumbat ke dalammmmm....????

ahahaha... Bulldog ni pulak in making to Penjara...
adusssss... tungguuuuuu....!!!!

Berdasarkan kepada muka2 penyangak di atas tu... semuanya mengaku melayu, semua kononnya perjuangkan Islam... semuanya dari umno wa cakap luuuuu.....!!!!

So..... nak simpan dan sokong lagi ke melayu2 dalam umno yang bertaraf Ahli Parlimen dan Adun nih.... , jangan terpedaya dengan tipu daya melayu2 umno syaitan laknatullah nih... semuanya jenis lidah bercabang, tanduk berceragah depan belakang beb...!!!!

Jom kita ABU kan saja umno dari mukabumi Malaysia nih.... hahahaha... pi mampus sama "umno baru" ciptaan Mamak Mahadeath Kutty....!!!! umno dah tak relevan lagi dalam dunia hari ini...!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP