IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

RM3 Juta... Pontianak...!!!

>> Saturday, October 06, 2012

Lu orang kalau tuduh mamat kat atas tu gangster umno.... lu orang memang tak patut beb.., cuba tengok airmuka dia betul2... ada ciri2 muka gangster ke... sebab yang gua nampak kalau ciri2 muka gangstar ada laaaaa... hahahaha... gangnam style punya type... muakakakaka...

Jikalau yang bawah ni lu orang cakap sebagai gangster... yup... without prejudice gua 110% percaya beb... muakakaka... gangster andartua yang dah menopause... hahahaha....!!!!


Gangster tua dari Pengerang nih... kalau nak bukti peserta demo yang berbayar RM30 hengget seperti tuduhannya, gua sanggup jadi saksi beb... gua sanggup mengaku sebagai peserta demo yang berbayar dengan syarat Ganster tua nih bayar gua RM3 juta dulu... lepas tu gua sanggup masuk Parlimen dan mengaku yang gua di bayar oleh PR...., amacam Azalina Otoman....??? Ada brani ka...???

Spesies manusia kalau dah menopause memang "haywire" wa cakap luuuu.... apatah lagi kalau andartua menopause lagi la bertambah2 dia punya "hellhaybarbwire"..... dia punya merapu... perghhhh... macam yang lu orang tonton dalam youtube.

Walau apa pun lu orang layan jelah gangster Pengerang tuuuu..., gua nak pi buat analisis gambar kat bawah nih sekejap...., ada orang kata ini gambar pontianak..., tapi benda/gambar tu di tangkap mengunakan kamera ST1M....

Apabila di sebut bahawa gambar tu diambil di Presint 9 - 11.... hahahaha... ntah gambar tu gambar wanita umno balik persidangan takpun gambar Kak Mah tengah tunggu bas.... muakakakaka...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP