IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nak Jadi Supplier Kas-Kas...???

>> Wednesday, October 24, 2012

Kepada peminat Nasi Kandar (Penang) atau Nasi Ganja (Ipoh)... sampai ketagih maut, kalau tak pekena mau meleleh ayaq liuq.. jom gua belanja lu orang bayarkan.... hahaha..!!!

Dalam kari mamak yang power gilerrr... tu ada bahan untuk buat orang ketagih beb...!!! Sebab itulah ramai yang ketagih dan restoran mamak untung gilababi..., lu orang tengok laaaa.. perangai jahat mamak pedajalkan orang.. hahaha... Lu orang tau tak mamak2 tu letak apa...??? Bagi yang dah tau... OK laaaa... bagi yang belum tauuuuu.... tolong ambik tau...

Hanya nama jer lain beb.. tapi dari sumber yang boleh buat kepala lalok wa cakap luuuu... hahaha.. nama menatang tu kas-kas beb...!!!

Kas-kas adalah biji pokok popi, daripada bunganya digunakan untuk menghasilkan candu sebelum diproses menjadi morfin dan heroin. Kas-kas adalah bahan yang sering digunakan untuk masakan seperti nasi briyani, kurma dan kari. Kas-kas diimport dari Afghanistan dan India kerana iklim negara itu sesuai untuk tanaman pokok popi. Kajian saintifik mengesahkan bahawa masakan yang mengandungi kas-kas boleh menyebabkan pengguna positif candu atau opiates.- sumber.

Weeeiiii... lu orang tau tak popi tu apa beb... ianya terhasil dari Pokok Ganja. Siapa nak ganja... pi Balai Polis berlambak beb... hahahaha... main timbang kilo beb....!!!!

Kalau bawak ganja... polis tangkap, kalau makan nasi kandar... polis paling ramai beratur, nak pulak makan free.... muakakakakaaaa....!!!!

Terpulanglah pada semua orang samada nak teruskan ketagihan Nasi Kandar atau Nasi Ganja, terutamanya Kari Mamak... hehehe..

Selain dari putaq belit, mamak juga terkenal dalam bab pekenakan semua orang dalam makanan diorang... patut laaa... restoran mamak sentiasa penuh, pasal ada ganja halal dalam makanan diorang... muakakakakaaaaa....!!!!

p/s: Kalau nak tau Nasi Kangkang punya power pulak... lu orang kena minta Roti Canai Takda Teloq satuuuu....!!!! Tapi Melayu punya laaaa.... bukan mamak punya tau... meraung pulak Mak Badak terkangkang... kangkang... hahaha...

5 IkutSukaLu...::

umar Thursday, October 25, 2012 1:34:00 AM  

kus-kus pun banyak dok kat bawah eriuk besar tu..
silap melompat masuk jadi lauk kus-kus,,
depa apa kesah..jnji mashuk..

muqlis04 Thursday, October 25, 2012 10:46:00 AM  

bro mana2 mat gian tak payah balut lagi...pi kena nasi bryani...terus stim..ngee

patihkala Thursday, October 25, 2012 12:28:00 PM  

Oiii...Jangan Lupaa...Ada satu lagi Mamak punya Rahsia.... Cuba Tengok kat Dinding kedai.. mesti Ada Azimat atau Tangkal Pelaris beb.!!

Annakholat Atastokhdevishizar Friday, October 26, 2012 1:30:00 PM  

walaupun kas kas dlm masakan menyebabkan ketagihan spt yg didakwa, penggunaan yg berlebihan hanya membuatkan makanan tersebut jadi pahit dan x sedap.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP