IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lu Orang Percaya Ke..???

>> Wednesday, October 03, 2012

Bro.... aku percaya bahawa wujudnya stargate didunia ni.. baru semalam aku menyaksikan secara LIVE bagaimana seorang bomoh berjaya menarik sebiji botol sihir yang berada dihalaman rumah aku dengan jarak 300KM dari rumah aku…

Ceritanya..... jeng... jeng... jeng...:

Aku berjumpa seorang bomoh di Kuantan untuk tujuan clearance barang2 sihir kawasan halaman rumah aku.., benda ni aku buat 3 tahun sekali sebagai proses pembersihan rumah dari elemen2 makhluk jahat.. malam tadi punye citer,, terkejut beruklah aku tengok bomoh ni berjaya mengeluarkan sebiji botol minyak afiat yang mengandungi minyak hitam merah dan seketul benda hitam dalamnya.

Botol tu ditarik melalui perut abang aku sendiri dan botol itu asalnya ditanam dihalaman rumah aku dan halaman tu telah aku simenkan, memang terkejut sebab seumur hidup aku, tu la 1st time aku tengok benda asing boleh berpindah tempat dalam tempoh kurang dari 2 minit. Rumah aku kat Bangsar dan jarak KL ke Kuantan sekitar 300KM!!!

Bayangkan camane benda tu boleh dibuat dan aku sangat2 respek dengan kebolehan yang diberikan Allah pada bomoh tu.

Kisah di atas itu baru lagi iaitu pada 26/09/2012, gua rembat tanpa izin dari ruang komen sebuah blog dan gua edit mana yang tak patut sesuai dengan paparan di sini beb. Persoalannya...:

1) Dalam zaman serba canggih dan maju ini.., masih ada lagi insan yang percaya pada bomoh dan benda2 sihir...???
2) Taksub kepada Bangsa mengalahkan Agama Islam.
3) Teori2 yang tak masuk akal yang cuba diselaraskan dengan Al-Quran. Hebat2 bangsa Melayu nih.. ahaksss...
4) Apakah atau seolah-olah"Islam" itu hak Esklusif Bangsa Melayu... (paling lawak pada gua)
5) Banyak lagilah kemusykilan yang lu orang sendiri boleh persoalkan.

(Banyak sangat teori2 yang tak masuk akal beb dan hebat2 belaka wa cakap luuu...., mungkin ada dikalangan lu orang tau blog mana yang gua maksudkan, sebabnya ada diantara lu orang yang tinggalkan komen di sana... hahahaha...)

Kesimpulannya, apa yang gua nampak jarum halus sebuah parti politik yang korup sedang memainkan dakyah perkauman dan semangat bangsa secara halus. Tidak percaya kepada Alam Ghaib maknanya terkeluar daripada rukun iman. Jika dah terlampau taksub sangat pun... sendiri mau ingat laaa...

Nak terbang, bernafas dalam air, masuk dalam dimensi/alam lain dan semua perkara2 mustahil seperti semua superhero ciptaan Amerika/Jepun..??? Segala ilmu tersebut ada dalam Al-Quran. Buktinya sudah ada dalam Islam maaaa.... seperti Superhero Islam (iaitu Wali-Wali Allah dan Para Anbiya).

Masalahnya... orang Melayu yang mengaku Islam jer... yang malas nak berfikir, kaji dan mencari apa yang tersirat dalamnya, yang diorang tau.... "Melayu itu Islam"... Nauzubillah.....!!!! 

Yang pasti... janganlah Perbodohkan "Bangsa Melayu" yang sememangnya sinonim sebagai sebuah bangsa berkepala hotak lembab yang punyai PHD yang tinggi dan syok sendiri... hahahha...!!!!

Kat bawah nih salah satu contoh cerita kehebatan orang2 melayu beb...: 
Dalam tahun 1960an, pihak Amerika menggali sebuah lubang dan terjumpa kabel elektrik berusia ribuan tahun, kemudian pada tahun yang sama jugak pihak Rusia juga buat galian dan berjumpa dengan kabel optik.... lagi power laaaa... tamadun bangsa Rusia.

Kerana tidak mahu ketinggalan dalam perang teknologi ini... Malaysia pun nak try cuba test melakukan pengalian dalam hutan Pahang, selama 25 tahun masih tak berjumpa apa-apa pun, akhir sekali Perdana Menteri Malaysia pada masa itu bagitau "Orang Melayu dulu dah dah pakai wayarless daaaa...!!!"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP