IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bangga Menjadi Melayu Beb...!!!!

>> Friday, October 19, 2012

Kita semua sedia maklum undang2 Malaysia melarang bab2 "Kelucahan", dan Kementerian Penerangan yang diterajui oleh Menterinya seorang anak Yatim kepiatuaan juga memandang serius bahan2 berunsur lucah/porno ditayangkan mahupun disebarkan.

Namun begitu, ada beberapa individu, parti ataupun NGO's (jika ada) yang dibenarkan untuk berlucahan secara bebas, antara mereka adalah Presiden MCA atau lebih dikenali sebagai Mr. PornStar, Papagomo dan sekalian Blogger umporno yang seronok bangat dengan isu kelucahan, Rahim Tambinya Kechik, Eskay... dan sekoq lagi apa ke nama jadahnya... hahahaha... NGO - NGO yang asyik syok melucah... eeerrr... Al-Kataki tau melucah tak... ngeh... ngeh... ngeh....!!!!

Oppppssss... umno pun parti kelucahan jugak kaaannnn... camna gua boleh terlupa perihal umno porno nih... cisssss.... (ini mesti Jin Islam Keraaajaan Perak punya kerja nih... block kepala hotak gua dengan sengajanya... haramjadah punya Jin Keraaaajaan..!!!!) 

Contoh paling nyata apabila Kementerian Penerangan dengan izin menterinya membenarkan rakaman yang dimuatnaikkan ke laman Youtube oleh Mr. Pornstar di bawah ini.

Lu orang boleh tonton kelucahan terlampaunya di sini. 

Mr. Pornstar ini memang hebat kerana tiada siapa yang dapat merampas gelaran "Porn" yang di sandang sejak beberapa tahun yang lalu, apatah lagi apabila ahli parti yang diwakilinya telah melantik beliau sebagai Presiden... selayaknya parti mereka bersama dengan umnoporno... sama2 kepala otak seks... kah... kah... kah....!!!!

Karpal Sink yang cuba merampas gelaran tersebut tetap gagal beb... setelah diserang habis-habisan oleh pejuang2 melayu hingga ke dalam Parlimen wa cakap luuuu..., yang gua peliknya.. apabila Mr. Pornstar buat jer.. adegan lucahnya... pejuang2 melayu nih senyap jer.... tiba2 menjadi pasif.... kenapa eekkkk....???? Apa ilmu yang Mr. Pornstar pakai beb... hinggakan pejuang2 melayu nih boleh terkedu...!!!!

Walau apapun... lantak pi kat puak2 seks nih... "asalkan tak hilang melayu dari dunia", walau agama rasminya menjadi mainan Mr. Pornstar.

Orang2 melayu nih hebat-hebat belaka sejak zaman dahulu kala lagi...., apasal lu orang ingat gua main2 ke... gua siyessss... gileeerrr... ni beb..., tak caya baca kat sini dan segala isi komennya... pasti lu orang berasa bangga dilahirkan sebagai MELAYU. Bukannya Mamak....!!!!

Betul tak....???

So.. tak berbanggakah lagi lu orang dilahirkan sebagai Melayu, dengan kehebatan itu jugalah British, Jepun, Komunis, Rusia, Amerika, China, Kazakhstan, Mongolia, Israel... oooppsss... tak lupa juga Singapura dan Peranchis... semuanya berebut nak menjajah Tanah Melayu yang hebat ini.

Itupun sengaja jer... gua gelapkan sejarah 1511... pasal tak mau tembelang kehebatan melayu2 tercalar.., kerana pasti yang akan terluka wa cakap luuuu... nostalgia tuuuu... walau hilangnya tak berkubur... hahahaha..., cukuplah sekadar menyentuh kehebatan 1945 pun dah kira ok la tuuuuu.... hingga ke hari ini kehebatannya masih terasa... walaupun dalam gersang... hahahaha... segersangnya mughalazah...

Hari ini Bangsa Melayu masih tetap utuh kehebatannya wa cakap luuuu.... sehingga terpaksa menikus dengan Mr. Pornstar ini....!!!! Yang melalak pasal Akidah.... melolong pasal Islam... menyalak pasal Raja... yang Perkasanya... yang tiga sepuluh linenya... yang pegidanya... dan sekalian... nya.. nya... nya... telah tersentap teloq2 mereka sehingga kerandut pun tak kelihatan langsung.... dayus sungguh...!!!! Dengan Mr, Pornstar pun takut... macam sial jer... kelaku masing2... haramjadah punya makhluk melayu...!!!!

P/s: Makhluk melayu yang gua maksudkan di atas tu hanya hebat dengan bangsa sendiri jer..., dengan bangsa lain... tulur pun hilang...!!!! Kalau sembang memang tak jatuh punya... bila bercakap jer... serupa kepala butuh...!!!!

muakakakakakaaaaa.....!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP