IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Syaitan umno Gelar PAS Syaitan...???

>> Friday, September 14, 2012

Ekkk... ekkk...lehhh....!!!

Pasal Van Jenazah pun nak jadi isu...., inilah mentaliti puak2 PAS wa cakap luuuu... urusan kemasyarakatan pun nak dijadikan isu. Macamana nak berdakwah pada puak2 Syaitan kalau hal remeh macam nih pun nak pertikaikan...????... muakakakakaaaa....

Cubalah contohi sikap Pengerusi JKKKeling kat bawah nih... patutlah orang kata PAS nih parti syaitan... muakakakakaaaa...!!!! Tapi tak sehebat ungkapan Bekas Presiden Parti Syaitan sendiri... bahawa parti dia sendiri sememangnya Parti Syaitan.

Sendiri tubuhkan parti syaitan sendiri mengaku syaitan... hahahaha... patutlah Allah bagi umur panjang kat mamak syaitan tuuuu..., rupanya sama perkenannya Allah kepada Iblis minta dipanjangkan umurnya... muakakakakaaaaa...!!!!!



Dok mengutuk syaitan memang best.. pasal syaitan kita dah tau kejahatannya, tapi dalam dok mengutuk tu... apa salahnya tunjukkan kebaikkan tanpa mengira partisan apa sekalipun... gua rasa jiwa syaitan pun boleh cair beb....!!!!

Tapi jiwa JKKKeling dalam video klip tuuuu... gua tak tau la boleh cair atau tidak... pasal gua tengok bangku dan meja jer... dok angguk2 geleng2... tanda paham dengan lolongan JKKKeling tuuuu.... muakakakakaaaa.... !!!!

Lagi satu gua nak cadangkan kepada PAS kawasan JKKKeling tu untuk membeli sebuah Van Jenazah, manalah tahu jikalau si JKKKeling yang dok syok melalak macam anjing gila tu tiba2 stroke la pulak.... adrenalin dia cecah tahap maksimum... tup-tup menjadi salah sekoq dari penumpangnya... amacam...???

Cuma gua nak tanya la dengan penchachai syaitan umno laknatullah sekalian..., apa kuasa yang ada pada JKKKeling tu... untuk mengambil tindakan terhadap orang kampung seperti ugutan dalam video tuuuu.., itulah pasalnya..., kalau dah melantik orang bangang dan bodoh jadi pemimpin... contohnya seperti malaun JKKKeling tu laaaaa....!!!! Kan BANGANG namanya tuuuu.... hahahaha...

Kesimpulannya, mulai sekarang... bukannya dalam PRU sahaja kita kena cerdik memilih pemimpin, hatta dalam memilih JKKKeling atau Ketua Kampung sekalipun.... biarlah dari kalangan orang2 yang cerdik... bukannya seperti spesies BANGANG dalam video tuuu.... hahahaha....!!!!

Dan itulah BUKTI dan FAKTA yang menunjukkan sesiapa sahaja yang melekat dengan parti syaitan umno laknatullah nirojim.... automatik jadi BODOH se bodoh... bodohnya.....!!!!!

(nota: baru ada pangkat JKKK jer... dah berlagak macam Ketua Polis Negara dia punya amaran/ugutan... hahahaha..., semakin nak mampus umno laknatullah nirojim nih.. semakin meracau pulak dahhhh... nak mampus tu mampus jelah... jangan buat lawak bangang....!!!!)

BODOH punya Melayu UMNO...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP