IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Songlap Beb...!!!!

>> Tuesday, September 11, 2012

Minggu ini gua teramat.. amat.. amat sibuk beb..., nak baca email peribadi pun tarak masa daaaa....., apatah lagi mau update blog... sendiri mau ingat laaaaa....

Tapi papehal pun gian nak mengupdate tu tetap ada.. tambahan pulak dengan pelbagai info yang gua terima... contohnya perbelanjaan rumah terbuka Najib Razak (PM) di Pahang hari tu... duit dari Bank mana yang di songlapnya... off record beb... RM1.4juta wa cakap luuuu.... hahahaha....!!!!

Walau camna sekalipun, itulah perangai pemimpin parti syaitan dan keluarga mereka. Jantan betina, seroper jer. Jadi, adakah lu orang semua hairan jika kereta RIV harga RM150,000 jadi RM690,000?

MODEL KENDERAAN INI KATANYA BERHARGA RM150,000 DAH JADI RM690,000

Tapi Yong tetap hairan macam mana ostad-ostad/ulamak begitu teguh mempertahankan parti syaitan yang keroje asyik rembat/curi duit rakyat ni? Lebih menghairankan lagi jika ostad-ostad/ulamak parti syaitan ini disokong pulak oleh ulamak yang katanya konsisten memperjuangkan hudud...!!!!

Nak lebih menyeramkan bulu kaki lu orang, camna malaun2 pemimpin negara kita nih merembat duit rakyat... lu orang sambung baca kat sini.

Gambar kat atas tu pun dengan selamber derrrkkkk.... gua rembat dari blok Kak Yong tu jugak... muakakakakaaaa.... I like Yellow.... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP