IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Penipu dan Penghina Nabi Dalam Negara... Amacam..????

>> Friday, September 21, 2012

Ini adalah pendapat peribadi gua sendiri (lu orang jangan terpengaruh, tapi lu orang nilaikan sendiri ok..). Dia nih dari penilaian gua dah jatuh tahap munafikun..., doanya tak boleh di Aminkan... kalau jadi Imam sekalipun gua takan ikut... sebab ciri2 munafik tu dah ada... terang lagi jelas wa cakap luuuu... hahahaha...!!!!

Pahhhh.... butang baju melayu aku mana Pahhhh...????... hahahaha!!!!

Sebelum ini apa yang dia dah kelentong rakyat Malaysia..??? Kononnya Arab Saudi marahkan Malaysia dan sekat kuota Haji dan Umrah disebabkan oleh BERSIH 3.0. Dengan selamber derkkkk... jer dia menipu kaaannnn...!!!!

Macam ini ke sikap seorang Menteri Agama... hahahaha... suruh dia minum ayaq acaq dulu laaaa.... sebelum keluarkan sebarang kenyataan menipu, bangkai haramjadah punya Menteri...!!!! - Baca sini apa penipuannya sebelum ini.

Hari ini dari Masjid Tabung Haji, ramai akan berarak ke Kedutaan Amerika. Seperti yang gua katakan sebelum ini "Betul ke... Sayangkan Nabi SAW", perghhhh.... ada pulak yang melalak macam Anjing nampak Altantuya beb.... hahahaha....!!!!

Itu kisah luar negara punya hal.... yang dalam negara seperti kat bawah nih amacam...???
Isu menghina Tuan Guru Nik Aziz... gua tarak hal beb..., itu urusan si penghina dengan tuan punya body, sendiri mau jawap laaaa....!!!!

Tapi cara si penghina TGNA tuuuu... secara tidak langsung telah menghina Sunnah Nabi SAW.... beb..., si malaun haramjadah inilah yang sepatutnya diganyang sampai lumat beb..., semua peserta demonstrasi wajib cari malaun yang menghina Sunnah Nabi nih..., tak payah buang masa kat Kedutaan Amerika tuuuu....!!!! Lagipun dalam radio dah bagitau pagi tadi bahawa Kedutaan Amerika di tutup hari ni.

Lu orang pi cari malaun nih ada juga pekdahnya..., kata sayangkan Nabi Muhammad SAW... kaaannnnn....!!!!


Dan amacam dengan si penghina Nabi yang ni pulak...???? Malaun nih lagi besaq dia punya laknat wa cakap luuuu...., tapi elok jer.... keluar masuk akhbar dan TV serta IJN... hahaha...!!!!

Takda pulak pemuda umno yang nak berdemo kejadahnya..., punyalah besar BABI yang menghina Nabi, Sunnah Nabi dan Islam di depan mata... biawak kat Amerika jugak yang diorang nampak.... hahahaha...!!!!

Mahadeath nih..., kalau kat negeri Arab si penghina Nabi macam dia dah lama is Death... maksudnya dalam bahasa kerala kutty... "dah lama mampus beb....!!!!"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP