IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Minum Air Kencing Syaitan...!!!!

>> Tuesday, September 04, 2012

Bersembang dengan Setiausaha Politik Najib Razak malam tadi, katanya tahun ni takda Pilihanraya Umum ke 13... semua spekulasi yang didengari tu pedulikan, terutamanya daripada parti pembangkang.

Katanya lagi, memang ada cadangan dan gesaan mengadakan PRU dalam bulan September ini, tapi di reject oleh PM, atas alasan masih banyak lagi janji2 yang perlu ditunaikan, hehehehe... pada gua alasan budak tadika beb...., yang sebenarnya laporan risikan polis dan tentera mengatakan bn dalam bahaya... kah... kah... kah...., so... Najib perlu tabur banyak wang beli jiwa rakyat.

Apatah lagi dengan desakan dalaman di mana Mat Sembab sedang giat kempen untuk menjatuhkan Najib.... pi mampus laaaaa... kat lu orang semua. Selagi namanya alif mim nun wau bunyinya sarkas... selagi itulah cakap tak serupa bikin. Perjuangan suci kononnnn... demi bangsa dan agama... kepala bana lu Najib Razak ooiiiii....!!!!

Nak beli jiwa punya pasal Najib Razak labur RM60 juta taja Imam dan Pengerusi JKKK merasuah Pak Imam... nanti jangan lupa undi bn yeaaaa..... hahahahaha....!!!! Dah belasah duit 1MDB... duit peribadinya RM1000 sorang untuk 400 orang2 tuuuu...., jangan lupa undi bn yeaaaa.... hahahaha...!!!!

Sementara nak menunggu tarikh Parlimen dibubarkan, kenyang rakyat Malaysia gamaknya..., seperti kata Setiausaha Politik Najib malam tadi.... "Isa.... lu tak nak submit apa2 ke...? Minta laaa... projek apa yang patut nanti I forward pada Dato Seri... Insyallah... dalam situasi sekarang ni pasti lulus"

Perghhhh.... gua tengah memikirkan apa benda yang boleh membuatkan gua songlap duit Keraaaaajaan BN nih.... ngeeeeee....!!!!

Tapi takpa... itu urusan gua, tau la camna caranya.... setakat paperwork tuuu... tarak hal laaaa...., janji masyuuuuukkkkk.....!!!!!

Yang gua angin sekarang nih bila on d way balik malam tadi, dalam kereta gua dengar berita si Hishamudin sepupu sepapat Najib Razak yang macam pondan tua tu... cakap Polis akan cari orang yang hina dan pijak gambar pemimpin negara.

Walllaaweiiiii.... benda tu perkara baru yang terjadi dua tiga hari lepas beb..., bila kena kat diorang puak2 bangsat laknat umnoporno nih bingkas jer... nak siasat dan buru pelakunya...., tapi apabila gambar yang kat bawah nih terjadi..., mana perginya pondan sial tuuuu.... lepak kat concorde hotel keeee.... main jubo kat sana...!!!!


Si Zahid Hamidi lagi paria wa cakap luuuu... suruh pimpinan PKR didik pemudanya supaya beradab.... diri dia sendiri isu anak dia ikut jantan pun tak selesai, lagi mau sembang lebih..., apa selama ini pemuda2 umnoporno beradab ke...???

Itu Baharom (Bob Jalan Kebun) apa cerita beb...??? Itu setan pemuda umnoporno penang apa barang beb.... jadi samseng baling batu kereta Ketua Menteri Penang. Beradab ke macam tuuuu...??? Nak tengok lagi gambar Setan Syaitan Iblis umno punya kurang ajaq kepada pemimpin PR lu orang klik sini. Muka Syaitan spesies mamak sial haramjadah pun ada jugak.... muakakakakaaaaa...!!!!

Itu pasal gua katakan... pemimpin barisan nasional atau umno nih... mulut diorang sama jer... hancing dan busuk macam air kencing setan wa cakap luuuuu..., buat semua pimpinan umnoporno gua cadangkan lu orang tadah air kencing lu orang lepas tu sendiri minum laaaaa.... lagi bagussss... dan menyihatkan minda lu orang yang sememangnya kotor dan jahat.

Pergi mampus dengan umno...., parti haramjadah perosak bangsa dan agama...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP