IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamak Segala Haramjadah...!!!!

>> Friday, September 28, 2012

 Lu orang pun dah tau siapa Mahadeath Mohamad nih..., melalak pasal melayu sedangkan asal usul diri sendiri pun dia tak tau... hahahaha... dasar mamak bajingan...



Gua bukannya nak bercerita pasal Mamak Kutty Mahadeath yang bakal jadi Ariel Sharon Malaysia nih... tapi gua nak mencarut pada keturunan Mamak Kutty Haramjadah yang bernama Nor Mohamad Jaacob. Inilah Mamak Paria yang terlibat sama merugikan wang negara dalam krisis kewangan 1997 dulu...

Macamana si penyangak matawang nih boleh terlepas...???
Dah laaaa... menyebabkan kerugian wang negara, lepas tu dinaikkan pangkat pulak... siapakah si malaun bodoh haramjadah yang menaikkan pangkat mamak haramjadah tuuuu...???? Sudah tentulah yang bergelar haramjadah jugak kaaannnn... hahaha...????

Bila ditanya pasal Soros dia buat geleng kepala buat2 tak dengar soalan... sebiji macam mamak paria.. ooppsss.. memak mamak keling paria pun... siang cakap melayu, malam kat rumah berbelit lidah hanya mamak dengan mamak jer... yang paham... hahahaha..

Apabila wartawan tanya berkaitan PR... cepat jer... dia jawap walau soalan belum habis... memang pundek anak haramjadah mamak celaka nih...

Lagi satu gua nak tanya pasal Kes/Isu Setiausaha kepada Mamak Haramjadah nih yang kena tangkap dengan wang RM2 juta tunai dalam rumah. Apa sudah jadi dengan kes tuuuu... takan senyap kot...???? Yang dok melalak dalam Parlimen tuuu... jangan buat2 lupa pasal kes nih... tolong kasi up balik laaaa.... adusssss....!!!!

Paling gua benci sekali..., apabila mulut longkang mamak2 pukimak paria haramjadah nih bercakap pasal Melayu beb.... dah la Ketua Setiausaha Negara yang di lantik baru2 ini pun Mamak, yang songlap duit projek Lembu Kerajaan pun bininya Mamak, yang terlibat dalam skandal PKFZ dan kononnya kena tipu oleh cina dalam Mesyuarat Kabinet pun Mamak, yang menjadi dalang serta pengkhianat kejatuhan empayar Melaka pun Mamak jugak... dan banyak lagi laaaaa.... cerita kepundekkan haramjadah sial mamak2 dalam umno nih...

Itupun orang melayu umnoprono tak serik2 masih nak simpan dan bagi keahlian kepada puak2 mamak nih dalam parti umno. Dan bertambah tak serik dan semakin bangang bin bahalol apabila orang2 melayu mengangkat puak Mamak untuk jadi pemimpin kepada orang2 Melayu dalam Parti yang kononnya parti orang2 Melayu... hahahaha... bertriple bodoh laaa.. orang2 melayu dalam umno.. hahahaha... bodoh pasal tak tau bezakan antara Melayu dengan Mamak... kah... kah... kah....

Contohnya kebodohan paling ketara dan paling banyak sekali melayu bodoh adalah Melayu umno Pulau Pinang... semuanya bodoh2 belaka kerana berketuakan Mamak... hahahahakkkk... sanggup bergantung harap dengan Mamak Paksi Kejahatan yang memporak-perandakan bangsa Melayu.

Errr.... gua ada terbaca baru2 nih ntah blog mana ntah... tajuknya YB Sungai Rapat ntah apa ke namanya gua pun tak mau ambik pot... cakap dalam ceramahnya "Kalau jumpa Mamak Haramjadah dengan Ular, Ketuk Mamak Haramjadah dulu sampai mampus...." hahahahaha...!!!!

Sebab perangainya samalah jugak dengan mamak bernama Nor Mohamed Jaacob tuuu... nama pun sebijik macam Yahudi la pulak.... kah... kah... kah...., pasal tu perangai Yahudi dengan Mamak pun sama jer... dakyah kejahatan diorang memang tak boleh disangkalkan lagi.... long terms punya vision wa cakap luuuu... dalam baik dalam diam lu kena tikam... itulah perangai mamak... cilakes punya sial haramjadah... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP