IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Dengan penggunaan bahasa kasar, bahasa pasar, biadap serta maki hamun yang mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak. Jika tidak boleh terima konsep blog ini, dengan segala hormatnya eloklah lu orang blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan lu orang (pembaca) jadi sawan, hilang akal, meroyan serta menambahkan dosa di sini.

Di sini tiada bahasa sopan santun penuh beradab lagi tertip dan berhemah.
Wujudnya blog ini khusus untuk memaki hamun dan ruangan luahan tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kepada SKMM, Polis atau mana2 lembu umno nak repot blog ini di bawah Akta Hasutan atau Section 114A, lu orang tak payah menyemak di sini.

Bodohnya Tahap SuperGaban...!!!!

>> Sunday, September 23, 2012

"Kita tidak boleh menggadai masa depan, masa depan kita terlalu besar nilainya... di sinilah (Johor) lahirnya Umno, banyaknya jasa kepada negara.

"Pantang kita serah negara ini kepada mereka (pembangkang)".
Lu orang agak-agak laaaa.... ayat atau kenyataan di atas keluar dari mulut longkang siapa... hahahaha...!!!!

Itu la pasal gua selalu mengatakan makhluk2 yang bergelar insan atau manusia yang ada dalam parti umno itu semuanya lembu.... simbolik kepada pepatah melayu yang diluluskan oleh Dewan Bahasa dan Pustaka iaitu "BODOH MACAM LEMBU"... muakakakakaaaa....!!!!

Dan gua juga berpegang teguh dengan kenyataan Mantan Presiden Umno aka Pengasas Umno Baru iaitu SyaiTun Azazil Mahadeath iaitu "Hanya orang2 Bodoh sahaja yang ada dalam Parti umno, orang cerdik pandai semuanya menyertai PAS dan PKR"... hahahaha....!!!!

Wahai makhluk2 yang bergelar bangsa melayu, terutama sekali Melayu Johor. Sejarah tidak pernah menipu wahai melayu Johor sekalian. Memang benar di Negeri Johor lah... tertubuhnya sebuah parti yang diberi nama "United Malays National Organisation" singkatannya Alif mim nun wau = Sarkas.... ooppssss sori... umno.

Itu sudah termaktub dalam sejarah. Gua sendiri tak berani menafikannya, walau sesungguhnya gua amat benci dengan nama sebuah Parti Melayu yang berbunyi dalam Bahasa Penjajah. Sebab kat situ jer... dah nampak sangat menipunya... hahahaha...!!!!

Dan sejarah juga membuktikan seperti dalam keratan akhbar ini, parti yang lahir di Johor itu sudah mampus beb... ianya sebuah parti haram beb..., jika ikut bahasa Najib Razak ianya sebuah parti "HARAMJADAH"... akan tetapi disebabkan keegoan seekoq mamak pedukang yang tidak diketahui asal usul bapanya telah menubuhkan sebuah parti yang namanya seakan-akan nama parti melayu yang ditubuhkan di Johor iaitu "United Mamaks Naina Organisation"... dengan singakatannya "UMNO BARU".

Seperti sedia maklum akan perangai mamak iaitu kaki penipu dan pembelitnya maka di larang olehnya untuk mengunakan perkataan "BARU" pada parti yang ditubuhkannya kerana takut akan hilang sokongan bangsa melayu. Maka semua melayu yang bernaung di bawah umno yang asal telah buta2 diperbodohkan oleh seekoq mamak yang gila kuasa... hahahaha...!!!!

Panjang lagi nih gua nak membebel pasal "umno baru"... memandangkan dakwat laptop gua pun dah nak habis... so gua shortcut jelah... hahahaha....!!!!

Berbalik pada ayat kat atas sinun...., pembohongan tersebut diteruskan sehingga ke hari ini. Dan melayu2 johor yang buta sejarah telah berjaya diperbodohkan oleh Najib Razak semalam. Buktinya di sini beb..!!!!

Daripada ayat Najib Razak di atas tuuu... dari pemahaman dan interpretasi kepala hotak gua..., gua dapati si Najib Razak nih seorang Perdana Menteri yang paling BODOH sekali dan bukannya setakat BODOH sahaja... malahan di campur dengan TUKILnya berkali-kali ganda beb..., kalau orang utara kata... "BODOH PIANG"... wa cakap luuuu.... hahahaha...!!!!

Mana taknya...., dengan ayat yang gua hitamkan tu, jelas membayangkan penjawat jawatan Perdana Menteri ini tak tau menghormati "Demokrasi" yang di amalkan di Malaysia. Gua harap lu orang faham apa yang gua maksudkan.

eerrr... betul ke Malaysia nih Negara Demokrasi..??? muakakakakaaaa.... musykil pulak gua..., sebabnya si Najib Razak bercakap soal Demokrasi beb... adooooyyyaiaiiii.... tergelak guling2 beb bila gua baca pasal Demokeraaaasiii... versi Najib Razak nih..., nantilah gua tanyakan dengan Menteri Auw..Auw... yang menjaga Keselamatan Dalam Negeri... apa makna "Negara Demokeeeraaaasi".... dah macam bunyi "Kera" pulak.... hahahaha....!!!!

Dalam firasat lu orang... apa yang difahamkan oleh Perdana Menteri yang sekolah ntah tinggi mana pun gua tak tau, tentang definasi perkataan "PEMBANGKANG" baginya. Harap orang2 kuat dalam Dewan Bahasa dan Pustaka, juga Profesor2 tersohor dan Pakar Bahasa di Malaysia ini boleh menjelaskan kepada Perdana Menteri Najib Razak apa makna "PEMBANGKANG" sebenarnya.

Kalau Najib Razak masih tak paham jugak, eloklah dicadangkan supaya beliau letak jawatan Perdana Menteri dan daftar semula di Tadika Permata Rosmah Mansor.... hahahaha...!!!!

Gua nak cakap dan kutuk lebih2 pun tak guna jugak..., pasal puak2 umno bukannya paham pun apa itu sejarah dan apa maksud demokeeeraaaaaasiii... sebenarnya. Sebab kepala hotak dan hati diorang dah gelap karat biru beb.... bagi diorang lebih baik jadi burung tekukur main angguk2 jer... rela jadi bodoh diperbodohkan oleh pemimpin2 diorang yang gila kuasa.

Selebihnya lu orang baca laaaa... komen2 orang cerdik yang mahukan perubahan sistem pemerintahan negara dalam link berkaitan Najib Razak kat atas tuuuu.... hahahaha... selepas itu apa pilihan kita selepas ini...???? Seperti di bawah tu laaaaa.... tak gheti... gheti lagi ke...????

Pi mampus laaaaa.... dengan parti melayu berjiwa penjajah tuuuu...!!!!
Asalkan Bukan Umno...
ABU, ABU, ABU....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP